سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افشاي برخی ويژگي هاي آي پد ميني

حال که گوشي آيفون 5 به بازار عرضه شده است، طرفداران محصولات اپل دغدغه و دليل ديگري براي پيگيري خبرهاي اين شرکت دارند، آن هم رايانه لوحي" آي پد ميني" است.

به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگاران، اخباري اين روزها منتشر شده که حاکي از ساخت رايانه لوحي 7 اينچي اپل است. «آي پد ميني» شباهت زيادي به آي پد اصلي دارد که آب رفته است! به نظر مي رسد اين رايانه لوحي تازه در  اندازه 7.85 اينچ توليد شود.


به گزارش zoomit، واقعيت آن است که سيستم عامل iOS انعطاف پذيري خوبي دارد و مي توان آن را به سادگي در صفحه نمايش کوچک تر 7.85 اينچي به خوبي اجرا کرد. تصاوير منتشرشده حاکي ازشباهت زياداين رايانه لوحي به کيندل فاير HD و Nexus 7 گوگل است.

بدنه پشت اين رايانه لوحي از جنس آلومينيم سياه رنگ و شبيه آيفون ۵ است.مانند آي پد فعلي، در اين آي پد نيز جک استريو هدفون قرار گرفته است. يک پوشش پلاستيکي نيز براي آنتن Wi-Fi وجود دارد.

به احتمال زياد "آي پد ميني" شباهت زيادي به آي پد 2 داشته باشد. اين بدان معني است که اپل از پردازنده 32 نانومتري A5 و حافظه موقت (RAM) با ظرفيت 512 مگابايت استفاده مي کند. تنها خصوصيت داخلي اين رايانه لوحي که شباهتي به آي پد 2 ندارد، پورت کانکتور آن است که کوچک تر است و ديگر 30 پين نخواهد بود.

 از سوي ديگر در تمام  عکس هاي لو رفته پشت اين رايانه لوحي يک دوربين قرار دارد. امکان کوچک کردن آي پد 2 پس از استفاده اين شرکت از پردازنده A5 ممکن شده است. اپل براي کوچک کردن ابعاد پردازنده A5 سرمايه گذاري کرده است که نتيجه آن در رايانه لوحي آي پد 2 و حالا آيپاد تاچ استفاده مي شود و قرار است که به زودي در رايانه لوحي ميني آن ها نيز به کار گرفته شود.

در حال حاضر شايعاتي که به گوش مي رسد، حاکي از آن است که اين رايانه لوحي در تاريخ دهم اکتبر عرضه خواهد شد. شايد هم 17 اکتبر. در اين رابطه ايسنا نيز گزارش داد که توليد انبوه رايانه لوحي" آي پد ميني "شرکت اپل در آسيا آغاز شده است.

گفته شده است که صفحه نمايش "آي پد ميني "توسط شرکت هاي ال جي کره جنوبي و AU Optronics تايوان توليد مي شود.هنوز شرکت اپل در اين باره اظهارنظر رسمي نکرده و تمام اطلاعات در باره محصول جديد اين شرکت از طريق منابع غير رسمي کسب شده است.
برچسب ها: باشگاه ، شبانه ، لوحی ، مینی ، پد
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.