سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عمر صنعت بتن به دو قرن رسيد

توليد کننده مصالح ساختماني گفت: صنعت بتن با پيشينه اي نزديک به دو قرن يکي از پرکاربردترين صنعت در کشور به شمار مي رود.

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران، شاهين ظهوري توليد کننده مصالح ساختماني در دهيمن همايش روز بتن و چهارمين کنفرانس ملي بتن با بيان اينکه در دنياي امروز بتن به عنوان يکي از پرکاربردترين مصالح ساختماني در پروژه هاي عمراني مورد استفاده قرار مي گيرد گفت: صنعت بتن با پيشينه اي نزديک به دو قرن يکي از پرکاربردترين صنعت در کشور به شمار مي رود.

وي ادامه داد: شرکت آپتوس ايران در عرصه فعاليتهاي ساختماني، توليدي و تحقيقاتي خود همواره در تلاش بوده که در امتداد توسعه و تعالي زير ساخت هاي عمراني کشور گام بردارد.

ظهوري در ادامه تصريح کرد: فعاليت هاي ساختماني اين شرکت مبتني بر آخرين فناورها ودستاوردهاي بين المللي بوده و در همين زمينه گام بر ميدارد.

توليد کننده مصالح ساختماني در ادامه خاطر نشان کرد: برگزراي سمينار تخصصي قطعات پيش ساخته با تاکيد بر جداول شهري و اضافه شدن اين سر فصل مهم در مجموعه ي دوره هاي مصوب شهرداري تهران  وبرگزاري سالانه آن در تقويم اموزشي شهرداري تهران از جمله اقدامات مهم در زمينه صنعت بتن است.

وي در ادامه يادآور شد:‌ طراحي و توليد کف پوش هاي باربر ترافيکي وارائه اين محصول جهت بهره بردراي شهرداري ها و به عنوان جايگزين آلسفالت در معبر فرعي شهري از ديگر اقدامات اين شرکت به شمار مي رود./س
برچسب ها: صنعت ، بتن ، اقتصاد
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.