سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لاريجاني با اشاره به نشست خبري رئيس‌جمهور:

اگر مشكلات اقتصادي كشور با فحش به رئيس مجلس حل مي‌شود، حاضرم روزي دوجين فحش بخورم

رئيس مجلس شوراي اسلامي گفت: اگر مشكلات اقتصادي كشور با فحش به رئيس مجلس حل مي‌شود، من حاضرم روزي دوجين فحش بخورم تا اين مشكلات حل شود.

به گزارش خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران علي لاريجاني رئيس مجلس شوراي اسلامي در جلسه علني امروز ( يك شنبه 16 مهرماه) در پاسخ به اخطار بهروز نعمتي نماينده اسدآباد كه خطاب به هيئت رئيسه گفت" شما بايد نسبت به سخنان رئيس‌جمهور در نشست خبري خود كه همه قوا و از جمله مجلس را مسبب اصلي مشكلات دانست، واكنش نشان مي‌داديد"، اظهار داشت: مجلس با توجه به شرايط حساس كشور با طمأنيه عمل مي‌كند و شرايط اقتصادي كشور به گونه‌اي است كه نبايد آن را متلاطم كرد. بنابراين واكنش مجلس نسبت به اين موضوع صحيح بوده و افتخار مجلس است كه وقتش را صرف اينگونه كارها نمي‌كند.

وي در ادامه تصريح كرد: همين مسئله استيضاح به اين معني نيست كه نمايندگان ايرادي به وزارتخانه ورزش و جوانان ندارند ولي شرايط اقتصادي به گونه‌اي است كه اولويت با استيضاح نبود و بلكه بايد به شرايط اقتصادي پرداخته شود و اين نشان مي‌دهد كه مجلس درك درستي از اوضاع دارد.

رئيس مجلس در ادامه افزود: مجلس كارهاي زيادي انجام داده و اين تعامل از سر دردمندي است و به عبارتي نگاه مجلس طبيبانه است.

لاريجاني در ادامه سخنان به نشست خبري اخير رئيس‌جمهور اشاره كرد و گفت: اما اينكه گفته مي‌شود در نشست خبري اخير رئيس‌جمهور مطالبي مطرح  و به ساير قوا توهين شده است و به رئيس مجلس فحش داده‌اند تا مسائل حل شود، ما آمادگي داريم روزي دوجين فحش دهند تا مسائل حل شود.

وي در پايان گفت: شما وقت خود را به اين مسائل صرف نكنيد و به مشكلات جامعه برسيد.

انتهاي پيام/ب2

برچسب ها: تعامل ، مجلس ، دولت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.