سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بعد از گذشت هشت سال؛

وعده ها به خود رنگ گرفتند / معلولان صاحب ترمینال می شوند

از آنجا که تردد معلولان اینروزها به یکی از مشکلات اساسی تبدیل شده و خیلی از این افراد نمی توانند براحتی تردد کنند ، نهادهای مربوطه درصدد برآمدند تا این معضل راهرچه سریعتر برطرف نمایند.

به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران ، درسال 83 با تصویب قانون جامع حمایت از حقوق معلولان و باتوجه به اینکه دراین قانون همه وزارتخانه ها و سازمان های مربوطه ملزم به تسهيل در عبور و مرور معلولان بودند.

همان موقع بود که نوید وشادی به این افراد داده شد تا شايد آنها هم بتوانند به راحتی مثل سایر افراد در جامعه حضور یابند.

رضا 28ساله معلول جسمی با بیان اینکه برای رفت وآمد با مشکلات بسیاری روبرو هستم ، یادآور شد: اگر پدرم مرا به دانشگاه نبرد، من از همه کلاسهایم می مانم و نمی توانم به دانشگاه بروم.

سارا 24ساله نیز باتوجه به مشکلات پیش رو برای عبور و مرور خود عنوان گفت: اگر پدر و مادرم نباشند، مجبورم ساعتها را درخانه سپری کنم.
اما قابل توجه همه معلولان وافرادی که درگذشته مشکل  رفت و آمد داشتند:
باهمکاری وهماهنگی مسئولان و بخش خصوصی فقط چند روز تا افتتاح ترمینال مرکزی ویژه این افراد در تهران باقی مانده
رئیس سازمان بهزیستی کشور بابیان اینکه ترمینال مرکزی معلولان درخیابان میرداماد افتتاح می شود، عنوان کرد: دراین ترمینال بیش از 30ون مناسب سازی شده از سوی سازمان بهزیستی به معلولان خدمات رسانی می کنند.

وی همچنین از افتتاح ترمینال دیگر درحوالی میدان صادقیه توسط شهرداری تهران خبرداد وافزود: باافتتاح این پایانه ها معلولان می توانند حضور بیشتری درجامعه داشته باشند./ف 
گزارش از ندا فاضلی
 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.