شهردار منطقه دو تهران با تاکید بر اینکه مناسب سازی معابر برای تردد معلولان و جانبازان در اولویت برنامه های شهرداری منطقه دو قرار دارد گفت: بر همین اساس از ابتدای سالجاری 500 نقطه از معابر منطقه دو تهران برای تردد معلولان مناسب سازی شده است.

 
به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه دو تهران، "عابد ملکی" اظهارداشت: معلولان و جانبازان ، با مشکلاتی در ترددهای روزانه مواجه هستند که شهرداری در تلاش برای رفع این مشکلات است.
 
وی با اشاره به اینکه 300 نقطه از معابر منطقه دو تهران با اصلاح و ایجاد رمپ برای تردد معلولان ، اصلاح شده است تاکید کرد: ورودی ساختمان های شهرداری و اماکنی که بیشتر مورد تردد معلولان قرار می گیرد نیز مجهز به رمپ قابل استفاده برای معلولان شده است.
 
شهردار منطقه دو تهران تصریح کرد: 200 نقطه در این منطقه نیز  با احداث پل بر روی انهار جهت آمد و شد معلولان ، مناسب سازی شده است.
 
ملکی، حذف موانع ترددی در پیاده روها و همسطح کردن مسیرهای پیاده رو و سواره رو در شمالغرب تهران را از دیگر اقداماتی دانست که توانسته سهولت را در تردد های معلولان و جانبازان ایجاد کند./ل
برچسب ها: ساماندهی ، تردد ، معلولان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار