سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حاشيه‌‌نگاري باشگاه خبرنگاران/

از دل‌ پر حبيبي از دولت تا رشد چشمگير عضويت زنان در موتلفه

دهمين مجمع عمومي حزب موتلفه اسلامي با حضور شخصيت‌هاي سياسي و مسئولان لشكري و كشوي برگزار شد.

به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، دهمين مجمع عمومي حزب موتلفه اسلامي روز پنج‌شنبه 13 مهر با حضور شخصيت‌هاي سياسي و مسئولان كشوري و لشكري برگزار شد.

ارائه گزارش از عملكرد سه ساله حزب توسط دبيركل/ پاسخ حبيبي به منتقدين موتلفه

محمدنبي حبيبي در دهمين مجمع عمومي موتلفه اسلامي در پاسخ به برخي منقدين موتلفه كه بر عدم جوانگرايي در اين حزب سياسي انگشت نقد گذاشته بودند، گفت: به موتلفه اسلامي اتهام مي‌زنند که راه را براي ورود جوانان به حزب باز نکرده و يا در اين‌ باره کوتاهي‌هايي به عمل آورده است اما جوانگرايي در حوزه معاونت‌ها براي انتخاب مديران اصلي از 10 سال پيش آغاز شده است.

حبيبي همچنين از رشد عضويت بانوان در موتلفه خبر داد و  گفت: در سال 1375، 5 درصد از اعضا را بانوان تشکيل مي‌دادند که اين آمار در سال 81 به 11 درصد و در 5 ساله اخير به بيش از 30 درصد رسيد.

دل‌پر حبيبي از دولت

حبيبي در اظهارات خود با گله از دولت‌هاي نهم و دهم گفت: موتلفه مورد بي‌مهري دولت‌هاي نهم و دهم قرار گرفته است.

متكي هم آمد اما مصاحبه نكرد

منوچهر متكي كه يكي از كانديداهاي احتمالي انتخابات رياست جمهوري آينده است در مجمع عمومي موتلفه حضور يافت و در پاسخ به سوالي درباره كانديداتورياش در انتخابات آتي و ضرورت برنامه‌محورزي گفت: سوالات مهمي مي‌پرسيد انشاءالله به وقتش پاسخ مي‌دهم.

واكنش قاطع پدر معنوي موتلفه به ارتباط با آمريكا

پدر معنوي موتلفه اسلامي گفت: استکبار جهاني و ايالات متحده آمريکا  هیچ تغييري نکرده‌اند چرا که آن‌ها انقلاب ما را به رسميت نشناخته و تغييري در روش خود نداده‌اند لذا دليلي براي مذاکره با آنها وجود ندارد.

عسگراولادي از وقت سخنراني‌اش در مجمع يازدهم هم استفاده كرد

حبيب‌الله عسگراولادي كه سخنران اصلي دهمين كنگره موتلفه بود هنگامي كه سخنراني‌اش از وقت مقرر طولاني‌تر شد، گفت: اگر براي مجمع يازدهم مرا به عنوان سخنران خواستيد، وقت اضافي سخنراني‌ام را از دوره بعد كم كنيد.

وقتي كه سياست و اقتصاد دو برادر را در كنار هم قرار مي‌دهد

اسدالله عسگراولادي برادر حبيب‌الله عسگراولادي هم در كنگره موتلفه حضور يافت و هنگام خروج از مراسم با برادر خوش‌و بشي كرد.
انتهاي پيام/
برچسب ها: موتلفه ، مجمع ، گزارش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.