عضو شوراي مرکزي حزب موتلفه اسلامي گفت: سياست‌هاي کلي نظام، مسائل امنيتي و هسته‌اي معمولا در شوراي عالي امنيت ملي بحث و گفتگو مي‌شود و به تاييد مقام معظم رهبري هم مي‌رسد لذا رئيس‌جمهور، دبير شوراي عالي امنيت ملي و با هر مقام مسئول ديگري قادر به تغيير تصميماتي که بر اساس خرد جمعي گرفته شده، نيستند و اگر قرار باشد مذاکره‌اي انجام شود بايد براساس مصوبات شوراي عالي امنيت ملي باشد.

محمدجواد آرين‌منش در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران درباره مطرح شدن برخي اظهارات پيرامون ارتباط با آمريکا گفت: مذاکره کردن با آمريکا به مفهوم تن‌ دادن به خواسته‌هاي ديگران نيست.
 
وي با بيان اين مطلب که مذاکره به معناي عقب‌نشيني از خواسته‌هاي بر حق ايران اسلامي نيست، اظهار داشت:‌ مي‌توانيم مذاکره را راهي براي بيان واقعيت‌ها و نزديک شدن افکار و انديشه‌هاي کشورهايي که خواستار رسيدن به حقيقت هستند، بدانيم.
 
آرين‌منش خاطرنشان كرد:‌ آمريکا يکي از دشمنان مردم ايران است و علي‌رغم درک حقايق بازهم به دشمني خود با ملت ايران ادامه مي‌دهد.
 
عضو شوراي مرکزي حزب موتلفه اسلامي تصريح کرد:‌ پيروزي انقلاب اسلامي باعث از بين رفتن منافع سلطه‌گران شد.
 
وي تاکيد کرد: سياست‌هاي کلي نظام، مسائل امنيتي و هسته‌اي معمولا در شوراي عالي امنيت ملي بحث و گفتگو مي‌شود و به تاييد مقام معظم رهبري مي‌رسد لذا رئيس‌جمهور، دبير شوراي عالي امنيت ملي و يا هر مقام مسئول ديگري قادر به تغيير تصميماتي که بر اساس خرد جمعي گرفته شده، نيستند و اگر  قرار باشد مذاکره‌اي انجام شود بايد براساس مصوبات شوراي عالي امنيت ملي باشد.
انتهاي پيام/
برچسب ها: مذاکره ، آمریکا ، سیاست
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار