سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نشست مطبوعاتی تیم ملی بسکتبال؛

مشحون: بچیروویچ با گرفتن تیم پنجم آسیا شهامت به خرج داد

رئیس فدراسیون بسکتبال بعد از تهدید باشگاه هایی که به تیم مهرام در جام باشگاهها بازيکن نمي دهند؛ کار بزرگ بچیروویچ سرمربی تیم ملی را استفاده از جوانان و تحویل گرفتن تیم پنجم آسیا نامید.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران: کنفرانس مطبوعاتی صبح امروز بسکتبال با حضور برادران مشحون، بچیروویچ و ميتف سرمربی تیم ملی و صفاعلی کمالیان برگزار شد.

محمود مشحون رئیس فدراسیون درابتدای جلسه تأکید کرد که با توجه به شکایت های گذشته خبرنگاران، پس از قهرمانی تیم ملی با فرستادن دسته گل از مطبوعات تشکر کرده است.

وی ادامه داد: بچیروویچ سه برنامه کوتاه مدت میان مدت و بلند مدت داشته که اولین قدم آن درآسیا بسیار ارزشمند بود.

رئیس فدراسیون بسکتبال که عضو کمیته اجرایی المپیک نیز هست درمورد جلسه این کمیته اشاره کرد: همه به این نتیجه رسیدیم که مشکلات از طریق همدلی حل می شود وبایک یادو حرکت نتایج خوب المپیک زیر سوال نمی روند.

*بودجه کارهای بزرگ را نداریم

وی درمورد بودجه فدراسیون تأکید کرد: همیشه نیازما ازطریق کمیته ملی المپیک ووزارت ورزش برطرف شده اما به خاطر نداشتن بودجه زیاد، به سراغ کارهای بزرگی مثل میزبانی یک تورنمت با چند تیم خارجی نرفته ایم چون هزینه های آن زیاداست دراین مدت با تقسیم کارنامه ها راپیش برده ایم اما با ترافیک کاری روبرو هستیم وشرایط برایمان سخت است.

*باشگاههای خاطی جریمه می شوند

مشحون درپاسخ به سئوالی درمورد همکاری نکردن فولاد ماهان باتیم مهرام برای جام باشگاههای آسیا گفت: هم تیم ها موظفند که با مهرام همکاری کنند وهر بازیکنی که مورد نیاز بود باید به این تیم ملحق شود وگرنه با جرایم بزرگ نقدی ومحرومیت درفصل آینده روبرو می شوند.

به هرحال تیم های باشگاهی از تیم ملی بزرگتر نیستند که بازیکنان خود رادرزمان مورد نیاز در اختیار مهرام قرار داد.

وی درمورد بیانیه احتمالی فولاد ماهان در این موردگفت: درصورت ندادن اصغر کاردوست واوشین ساهاکیان به مهرام مشکلات سنگین گریبان آنها را می گیرد بیانیه اصلی در این مورد را هم من می دهم و بازیکنان موردنظر باید دراختیار نماینده ایران قراربگیرند.

مشحون خاطرنشان کرد: بچیروویچ تابه حال 2 کار بزرگ انجام داده است؛ ابتدا شهامتی که به خرج داد و تیم پنجم آسیا را تحویل گرفت و دوم شهامت در استفاده از جوانان که آنها را به ژاپن برد./مح

برچسب ها: مشحون ، مطبوعات ، بسکتبال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.