تیم بسکتبال مهرام برای در اختیار گرفتن ملی پوشان خود باید تا فردا برایت صمیم گیری فدراسیون صبر کند،

 به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران؛ مسئولان تیم بسکتبال مهرام دیروز جلسه ای در فدراسیون با محمود مشحون در مورد وضعیت ملی پوشان این تیم برگزار کرده و قرار بر این شد که ابتدا در این مورد با بچیروویچ سرمربی تیم ملی مشورت شده و تا روز سه شنبه پاسخ نهایی فدراسیون در مورد ملی پوشان مهرام به این باشگاه داده شود.
حمیدرضا صمدزاده سرپرست مهرام دراین باره تاکید کرد: در این جلسه حساسیت جام باشگاهها را بار دیگر برای رئیس فدراسیون توضیح دادیم.با توجه به صحبتهای قبلی با گنجی مدیرعامل باشگاه، تصور می کردیم بعد از ویلیام جونزمشکلی برای در اختیار داشتن ملی پوشان خود نداشته باشیم اما مشحون درجلسه دیروز تاکید کرد که به دنبال اعزام یک تیم قوی با تمام بازیکنان به مسابقات کاپ آسیا در ژاپن است به هر حال امیدواریم هر چه پیش می آید درجهت منافع هر دو تیم باشد.
وی در مورد اینکه در صورت ندادن بازیکنان کمکی و ملی پوش به مهرام چهاتفاقی رخ می دهد؟ گفت: در این صورت تصمیم گیری اصلی با باشگاه خواهدبود. باید بررسی کنیم که با فرصت باقیمانده و زمان نزدیک دو مسابقه به یکدیگر، بدون در اختیار داشتن ملی پوشان، شرکت در جام باشگاهها به صلاحهست یا نه؟ تعویق شش روزه مسابقات جام باشگاههای آسیادر حالی که صحبتهایی از جا به جایی محل برگزاری مسابقات جام باشگاههای آسیا هم به گوش می رسید، آخرین اخبار حکایت از آن دارد که این دوره ازمسابقات باشگاههای آسیا در همان لبنان اما با شش روز تاخیر و در روز 12اکتبر آغاز می شود.
سعید داورپناه به زنجان پیوست
تیم بسکتبال همیاری زنجان از روز گذشته تمرینات خود را با حضور 18 بازیکندر تهران آغاز  و با جذب سعید داورپناه لیست بازیکنان سهمیه ملی خود راکامل کرد. همیاری پیش از داورپناه ، آرن داودی و پویا تاجیک را نیز به عنوان بازیکنان سهمیه ملی جذب کرده بود. سایر بازیکنان این تیم نیز ازبین بازیکنان حاضر در تمرینات انتخاب می شوند./ق
برچسب ها: بسکتبال ، اخبار ، مهرام ، تکلیف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار