سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

محمد مایلی کهن:

لفظ اخراج برای بازیکنی مثل علی کریمی مناسب نیست/ژوزه بیشتر از کریمی اشتباه داشته است

اگر علی کریمی در نتايج ضعيف پرسپوليس مقصر است بیشتر از آن آقای ژوزه اشتباه کرده است،لفظ اخراج مناسب آقاي کريمي نيست.

محمد مایلی کهن در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در مورد بازیهاي تیم ملی فوتبال نوجوانان ایران  گفت: من خیلی خوب در جریان کارهای علی دوستی مهر و کادر فنی آنها می باشم و جوانان شایسته ای داریم ولی متأسفانه از آنها استفاده نمی شود.

و در مورد اخراج علی کریمی از پرسپولیس گفت: اصلاً اخراج معنا ندارد بازیکن سرمایه باشگاه است ولی اگر بازیکنان خارج از چارچوب عمل کند نباید لفظ اخراج را به کار برد.

مایلی کهن ادامه داد: ممکن است در هر مقطعی بازیکن با مربی و یا بالعکس دچار مشکل شوند و به نظر من اگر آقای کریمی اشتباه کرده بیشتر از کریمی آقای ژوزه اشتباه کرده که در یک کنفرانس مطبوعاتی کفته که  کریمی پیر شده است.

وی افزود: این جمله جمله ای نیست که حتی یک مربی آماتور این را بیان کند، یعنی آقای کریمی یک شبه پیر شده است!؟

و این حرف، حرف خوبی نیست و این کار، کار درستی نبوده و به هر حال آقای کریمی خیلی برای کشور زحمت کشیده و کشور ما هم برای آقای کریمی خیلی زحمت کشیده است.

محمد مایلی کهن ادامه داد: من این جمله را بارها گفته ام که همه ما جزو یک خانواده هستیم و هر کسی که وظیفه خودش را به خوبی انجام دهد در هیچ مقطعی دچار مشکل نمی شود.

محمد مایلی کهن در مورد پیشنهاد نفت آبادان در مورد سرمربیگری اذعان داشت: من با هیئت مدیره صحبت هایی کرده ام ولی جوابی از آنها نگرفته ام و توکلمان به خدا هست./با

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.