سرپرست تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: در حال حاضر اعضای هیات مدیره در حال بررسی برنامه های چند مربی از جمله پرویز مظلومی هستند تا سرمربی جدید تیم را تا پایان وقت اداری امروز تعیین کنند.

مهدی غفاری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: مایلی کهن گزینه اصلی سرمربیگری تیم صنعت نفت آبادان بود اما به دلایلی دیشب وی در تماس تلفنی با صالحی مدیر عامل تیم فوتبال صنعت نفت پیشنهاد  مربیگری تیم را نپذیرفت.

وي بیان داشت: در حال حاضر  مربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان  در حال تمرین دادن به بازیکنان است و آنها  را برای بازی با فولاد خوزستان آماده می کند.

سرپرست تیم فوتبال صنعت نفت آبادان تصريح کرد:  امیدوارم هر چه سریعتر سرمربی تیم تعیین شود و وی بتواند اوضاع نامناسب تیم را بهبود ببخشد.

وی درباره تیم فوتبال صنعت نفت آبادان مقابل فولاد خوزستان در هفته یازدهم لیگ برتر گفت:  اکثر بازیهای ما مقابل فولاد خوزستان جذاب و دیدنی بوده است و تیم ما چند فصلی است که در برابر فولاد پیروز نمی شود که امیدوارم با تلاش بازیکنان بتوانیم رکورد شکنی کرده و این تیم را در اهواز شکست دهیم.
 

غفاري خاطر نشان کرد:  هم اکنون اکثر بازیکنان ما غیر بومی هستند که سرمربی جدید باید از بازیکنان امید و بومی صنعت نفت هم بیشتر استفاده کند./مح


 

برچسب ها: مهدی ، غفاری ، تیم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار