سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

واکنش سردار وحیدی به اقدام مضحک نتانیاهو در سازمان ملل

رژیم صهیونیستی از خط قرمز عبور کرده است

وزیر دفاع با اشاره به نقاشی و تصویرسازی موهوم و مضحکانه نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در سازمان ملل گفت: این رژیم با داشتن ده‌ها کلاهک هسته‌ای و انواع سلاح‌های کشتار جمعی از خط قرمز عبور کرده و باید با آن برخورد شود.

به گزارش حوزه دفاعي - امنيتي باشگاه خبرنگاران به نقل از اداره کل تبلیغات دفاعی وزارت دفاع، سردار احمد وحیدی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در نشست کمیته دیپلماسی دفاعی وزارت دفاع طی سخنانی با اشاره به نقاشی و تصویرسازی موهوم و مضحکانه اخیر نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در مجمع عمومی سازمان ملل متحد گفت: اگر داشتن بمب اتم عبور از خط قرمز است، رژیم صهیونیستی با داشتن ده‌ها کلاهک هسته‌ای و انواع سلاح‌های کشتار جمعی سال‌هاست از خط قرمز عبور کرده و باید با آن برخورد شود.

وی افزود: رژیم اشغالگر و متجاوزی مثل رژیم صهیونیستی که دارای بمب اتم است و تهدید به حمله نظامی می‌کند خطرناک است یا ایران عاری از سلاح هسته‌ای که بیش از همه بر خلع سلاح هسته‌ای تأکید دارد و در چارچوب مقررات بین‌المللی و معاهده NPT صرفاً بدنبال دستیابی به انرژی صلح‌آمیز هسته‌ای است.

وزیر دفاع گفت: این رژیم جنگ‌طلب و اشغالگر صهیونیستی است که باید مورد فشار بین‌المللی قرار بگیرد نه کشورهای مستقل و صلح‌طلبی که از انرژی صلح‌آمیز برای مصارف مورد نیاز در حوزه‌های انرژی، کشاورزی و پزشکی استفاده می‌کنند.

سردار وحیدی افزود: اگر سردمداران آمریکا و کشورهای غربی حقیقتاً بدنبال دفع خطر از منطقه و جهان هستند باید با قطع ارتباط با رژیم خطرناک صهیونیستی تا از بین رفتن کامل سلاح‌های کشتار جمعی این رژیم آن را تحت فشار و تحریم قرار دهند.

وی جنجال و شانتاژ تبلیغاتی رژیم صهیونیستی علیه برنامه صلح‌آمیز هسته‌ای ایران را  بهانه‌ای برای خروج از انزوا و مشروع نشان دادن خود در نزد افکار عمومی توصیف کرد و گفت: بی‌تردید افکار عمومی با جنگ روانی و جنجال‌های تبلیغاتی، جنایات بی‌شمار رژیم غاصب صهیونیستی را که طی 60 سال گذشته علیه ملتهای منطقه بخصوص مردم مظلوم فلسطین و لبنان مرتکب شده فراموش نمی‌کنند و محکومیت و مجازات آنان از طریق یک دادگاه بین‌المللی، بخاطر ارتکاب جنایت جنگی و نقض مقرارت بین‌المللی حداقل کاری است که می‌بایست در قبال این رژیم صورت گیرد.

انتهای پیام/ش3
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۱
محمدجواد
۲۰:۵۷ ۰۹ مهر ۱۳۹۱
چه غلتا بگید بره بزرگترشو بیاره صهیونیستهای احمق
راد
۲۱:۱۲ ۰۸ مهر ۱۳۹۱
نه تنها یکبار بلکه هزاران بار مرگ بر امریکا واسرائیل.
خداوندا تورا صدهزار بارشکرکه دشمنان وبدخواهان مارا از احمقان وسفیهان آفریده اید.
اعتراض
۲۰:۳۸ ۰۸ مهر ۱۳۹۱
دوستان چرا به جمله ی

مرگ بر اسرائیل

منفی دادید!؟!؟!؟!؟!؟!؟!
شریعتی
۱۹:۳۵ ۰۸ مهر ۱۳۹۱
مرگ بر اسراییل
بسيجي
۱۵:۴۵ ۰۸ مهر ۱۳۹۱
مرگ بر اسرائيل ...