سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازیکن ایرانی منتظر اجازه NCA؛

کاظمی مشکل گشای ریباند اورگان

بازیکن سابق تیم بسکتبال رایس، تنها امید تیم اورگان در زمینه ریباند به شمارمی رود و تیم اورگان یکی از ضعیفترین آمارها را در بخش ریباند دارد.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران وبه نقل از سایت یوروبسکت، هیچ تیمی در لیگ بسکتبال NCA بیشتر از اورگان دچار ضعف در جمع کردن ریباند نبود. بهترین ریباندر اورگان درفصل قبل میانگین 6/5 ریباند در هربازی را داشت و تیم دومین آمار ضعیف ریباند مسابقه است.

پس از تیم "یو،اس،سی" به شمار می رفت با این شرایط 3هفته قبل از اولین تمرین رسمی اورگان بهترین ریباندر موجود یعنی ارسلان کاظمی را برای برطرف کردن این ضعف خود جذب کرد.

بازیکن ایرانی تیم کالج آمار بسیار خوبی درجمع کردن ریباند دارد از روز شنبه تمرین با تیم اورگان راشروع کرد.

اولین بازیکن ایرانی ای که در لیگ دسته اول دانشگاه های آمریکا بازی می کند سال قبل میانگین 4/12امتیاز و3/10 ریباند را برای تیمش ثبت کرد.

اما کاظمی در آخرین سال تحصیلی خود علاوه بر اورگان، گزینه هایی مثل کنتاکی، تگزاس، فلوریدا، اوهایو وسین سیناتی رانیز برای فصل جدیدپیش رو داشت.

کاظمی درحال حاضر دنبال استفاده از یک استثناء قانونی است تا قانون دو ترم بیرون ماندن برای بازیکنی که به تغییرمحل بازی خود می پردازد، شامل وی نشود.

اگر NAC  این مجوزرابه ارسلان بدهد هسته اصلی تیم اورگان از بازیکنانی تشکیل خواهد شد که دومین یاسومین کالج خودراتجربه می کنند به جزیک بازیکن سال آخری ویک بازیکن متولد اورگان که تمام چهارسال تحصیلی خودرادراین تیم گذرانده اند، تیم اورگان به شدت به بازیکنانی متکی است که ابتدا در تیم های دیگر نامی برای خود دست و پاکرده و سپس به این تیم پیوستند.

ارسلان کاظمی نیز با رد پیشنهاد کنتاکی برای به دست آوردن نقشی کلیدی در اورگان به این تیم پیوست و هرچند امسال را باید سال آخر حضور این بازیکن درلیگ NCA  دانست اما در همین مدت کوتاه نیز به خوبی نقش ریباندر اصلی تیم را برعهده خواهد گرفت./مح

برچسب ها: بسکتبال ، ایرانی ، بازیکن
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.