سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امير پوردستان در پاسخ به باشگاه خبرنگاران:

آمادگي‌هاي تانک "ذوالفقار" را متناسب با شرايط نبرد ناهمتراز افزايش داده‌ايم

فرمانده نيروي زميني با بيان اينكه آمادگي‌هاي تانک "ذوالفقار" را متناسب با شرايط ميدان نبرد افزايش داده‌ايم، گفت: در تانك ذولفقار متناسب با تهديدات قابليت‌هاي خوبي را هم در رديابي و هم در تيراندازي و هم در حمل سلاح‌هاي پيشرفته ايجاد کرده‌ايم و اين تانك در صحنه‌هاي نبرد ناهمتراز به خوبي انجام وظيفه خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار دفاعي ـ امنيتي باشگاه خبرنگاران، امير احمدرضا پوردستان فرمانده نيروي زميني ارتش در حاشيه مراسم صبحگاه اين نيرو در گفتگو با خبرنگاران در خصوص تهديدات رژيم صهيونيستي مبني بر جنگ عليه ايران گفت: تهديدات رژيم صهيونيستي مسئله تازه‌اي نيست بعد از انقلاب هم شاهد اين تهديدات بوديم.

وي ادامه داد: شدت گرفتن تهديدات رژيم صهيونيستي برگرفته از اين است که آنها در حوزه ژئوپلوتيک روز به روز ضعيف‌تر مي‌شوند و افزايش تهديدات ناشي از ترس ‌و وحشت رژيم صهيونيستي از افزايش قدرت ايران است.

فرمانده نيروي زميني ارتش عامل دوم افزايش تهديدات رژيم صهيونيستي عليه ايران را به خاطر ضعيف شدن ارتش اين رژيم در جنگ‌هاي 22 روزه و 33 روزه دانست و گفت: آنها در اين جنگ تلفات و ضايعات زيادي را دادند و در حال حاضر سران اسرائيل غاصب با اعمال تهديدات قصد دارند، روحيه از دست رفته ارتششان را بازيابي کنند‌.

امير پوردستان با بيان اينکه ارتش جمهوري اسلامي ايران به عنوان بازوان مسلح نظام هرگونه تهديدات دريايي، زميني و هوايي را رصد مي‌كند، اظهار داشت: ما آمادگي کاملي را براي مقابله با اين تهديدات داريم و دشمنان بدانند که پاسخ ما به هر تهديدي کوبنده و قاطعانه خواهد بود.

فرمانده نيروي زميني ارتش در خصوص اين مسئله که سران آمريکا و رژيم صهيونيستي در مورد مسئله تهديد عليه ايران نيز اختلاف نظر دارند، گفت: اين اختلاف نشان از ضعف مفرط رژيم صهيونيستي است و نشان مي‌دهد سردمداران استکباري به خاطر اقتدار ارتش ايران راهبرد خود را از تهديدات سخت به تهديدات نرم تبديل کرده‌اند.

فرمانده نيروي زميني در پاسخ به سوالي مبني بر آخرين اطلاعات از رزمايش مشترک ارتش و سپاه گفت: قبلا در اين زمينه اطلاع‌رساني کرده‌ايم و اولين رزمايش مشتر ک بعد از پيروزي انقلاب اسلامي در آبان ماه در جنوب کشور برگزار مي‌شود و همچنين اولين رزمايش هوابرد را نيز با برادران سپاه خواهيم داشت.

امير پور دستان در پاسخ به سؤال خبرنگار باشگاه خبرنگاران مبني بر قابليت‌هاي فني تانک ذوالفقار گفت: آمادگي‌هاي تانک ذوالفقار را متناسب با شرايط ميدان نبرد افزايش داده‌ايم.

وي در خاتمه يادآور شد: متناسب با تهديدات قابليت‌هاي خوبي را هم در رديابي و هم در تيراندازي و هم در حمل سلاح‌هاي پيشرفته در تانک ذوالفقار ايجاد کرده‌ايم و در صحنه‌هاي نبرد ناهم تراز به خوبي انجام وظيفه خواهد کرد.

انتهاي پيام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.