شهادت خبرنگار شبكه بين المللي پرس تي‌وي به دست عناصر تروريستي وابسته به ارتجاع عرب در دمشق كه در هفته دفاع مقدس صورت گرفت يكبار ديگر نشان داد كه خبرنگاران رسانه ملی همچنان در مسیر ایثار و شهادت گام برمی‌دارند.

به گزارش خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران؛ صبح امروز و در پي وقوع انفجار تروريستي در ساختمان وزارت دفاع ارتش سوريه واقع در ميدان الامويين دمشق كه منجر به وارد آمدن خساراتي به اين ساختمان شد، دو خبرنگار ايراني حاضر در صحنه درگيري‌ها شهيد و زخمي شدند.

"مايا ناصر" خبرنگار پرس تي‌وي در دمشق پس از وارد شدن به صحنه درگيري ميان ارتش سوريه و عناصر تروريستي وابسته به ارتجاع عرب مورد اصابت تير مستقيم تروريست‌ها قرار گرفت و به شهادت رسيد.

"حسین مرتضی" مدیر دفتر شبکه العالم و تصویربردار وی نيزامروز در همان صحنه‌اي كه مايا ناصر به شهادت رسيد (میدان "الامویین" در دمشق) بر اثر تیراندازی افراد مسلح تروریست مجددا زخمی شد.

"حسين مرتضي" يك هفته پيش نيز در حمله افراد مسلح به گروه خبري شبكه العالم در دمشق از ناحيه پا زخمي و به بیمارستان منتقل شده بود. وي اکنون از ناحيه پهلو مورد اصابت گلوله قرار گرفته است.

اين اقدامات در حالي صورت مي‌گيرد كه پيش از اين نيز گروه‌های مسلح تروریست بارها تيم خبرنگاران صدا وسيما جمهوري اسلامي ايران را كه در دمشق حاضر هستند به علت پوشش اخبار و تحولات واقعي سوریه تهدید به قتل کرده بودند.

حادثه شهادت و زخمي شدن خبرنگاران پرس تي‌وي و العالم در هفته دفاع مقدس يكبار ديگر خاطره‌ها را به دوران دفاع مقدس برد، در جايي كه خبرنگاران رسانه ملي با قدم برداشتن در راه ايثار و شهادت جانفشاني كرده تا اخبار دقيق و صحيح جنگ به افكار عمومي جهان و مردم ايران منتقل شود.

از آغاز درگيري‌هاي تحميلي به دولت و مردم سوريه، خبرنگاران صدا و سيما جمهوري اسلامي ايران در شهرهاي مختلف سوريه كه در جهت تنوير افكار عمومي جهان تلاش مي‌كنند بارها از سوي گروه‌هاي وابسته به رسانه‌هاي ارتجاعي و صهيونيستي تهديد به مرگ و حمله شده‌اند كه متاسفانه در جريان حمله مسلحانه امروز به تيم خبرنگاران صدا وسيما، دو خبرنگار مورد سوء قصد از پيش طراحي شده واقع شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار