فرمانده نيروي دريايي ارتش با بيان اينكه هر چه فرمانده سپاه گفتند درست است و ما هم آن را تأييد مي‌كنيم، گفت: هفته آينده خبرهاي خوشي خواهيم داشت.

امير دريادار حبيب‌الله سياري فرمانده نيروي دريايي ارتش در گفتگو با خبرنگار دفاعي - امنيتي باشگاه خبرنگاران، درباره سخنان فرمانده كل سپاه پاسداران مبني بر اينكه جنگ با اسرائيل اتفاق خواهد افتاد اما اين جنگ پايان كار رژيم صهيونيستي است، گفت: هرچه كه فرمانده سپاه گفتند درست است و ما هم آن را تأييد مي‌كنيم.

وي در پاسخ به اينكه موضع نيروي هوايي ارتش جمهوري اسلامي در اين ارتباط چيست، خاطرنشان كرد: همانكه فرمانده سپاه گفتند و هرچه او بگويد همان است و سخنان فرمانده كل سپاه درست است.

فرمانده نيروي دريايي ارتش جمهوري اسلامي ايران تصريح كرد: هفته آينده خبرهاي خوشي خواهيم داشت.

لازم به يادآوري است که سردار سرلشکر عزيز جعفري فرمانده كل سپاه چند روز پيش در جمع خبرنگاران گفته بود "جنگ با اسرائيل حتمي است ولي اين پايان كار اسرائيل خواهد بود".

در پي سخنان فرمانده كل سپاه يكي از نمايندگان اصلاح‌طلب مجلس در جلسه علني امروز چهارشنبه 5 مهرماه نسبت به اين سخنان به هيئت رئيسه تذكر داد.

در همين راستا حميد رسايي نماينده اصولگراي تهران حين اخطار به هيئت رئيسه گفت: سخنان فرمانده عزيز سپاه درست بود كه در اين هنگام نمايندگان با تكبير (الله‌اكبر) از مواضع اصول رسايي حمايت كردند.

رسايي متذكر شد: اين حركت نشان دهنده اين است كه موضع مجلس حمايت قاطع از سپاه و فرمانده سپاه بوده و ملت نيز خواستارند فرماندهان خود از موضع اقتدار برخورد كنند و سخنان سرلشکر جعفري در راستاي سخنان مقام معظم رهبري است.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار