سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جشنواره ملی قهرمانان صنعت برگزار می شود

هشتمین جشنواره ملی قهرمانان صنعت ایران 27 آذر ماه در مرکز همایش‌های بین المللی صدا و سیما برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، در جشنواره ملی قهرمانان صنعت ، براساس یک مدل علمی به ارزیابی سازمان ها به منظور تبیین نقاط ضعف، قوت و تهدید و فرصت سازمان های متقاضی پرداخته می شود و زمینه بازاریابی و تبلیغات را برای شرکت های برگزیده فراهم می‌کند.

 همچنین توجه به تجربیات پیشکسوتان صنعت، معرفی و قدردانی از نخبگان صنعت و تجارت کشور، ایجاد بستری مناسب برای شناخت توانمندی های داخلی، تجلیل از تلاش و دانش کارآفرینان و انتقال تجربیات بین نسلی و ایجاد زمینه‌های تلفیق بین تجربه دیروز و دانش امروز و زمینه‌سازی به منظور تعامل مستقیم بین مدیران ارشد مجموعه های موفق از جمله مهمترین اهداف هشتمین جشنواره قهرمانان ملی صنعت ایران است.

این جشنواره توسط بخش خصوصی با همکاری و هم فکری تشکل های غیر دولتی بخش صنعت و تجارت با هدف حمایت از تولید ملی، کار و سرمایه ایرانی برگزار می‌شود.

هشتمین جشنواره ملی قهرمانان صنعت ایران با رویکردی متفاوت تلاش دارد تا با انجام ارزیابی ها نسبت انتخاب و معرفی پیشتازان بازار اقدام کند. پیشتازان بازار واحدهایی هستند که بتوانند بیشترین امتیاز را از نظرسنجی ها و ارزیابی که از مصرف کنندگان به عمل می آید را کسب کنند.

لازم  به ذکر است این جشنواره فعالیت خود را از سال 1384 آغاز کرده و تاکنون هفت دوره آن برگزار شده است./س
برچسب ها: صنعت ، جشنواره ، بازاریابی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.