سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نفوذی ها ؛ عامل ناآرامی های لیبی

پژوهشگر روابط بين الملل لیبیایی، ناآرامی های اخیر این کشور را به نفوذی های خارجی که اقدام به فتنه انگیزی می کنند، نسبت داد.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران ؛ "حسن حويو"  اظهار داشت: مردم بنغازي با برگزاري تظاهرات مسالمت آميز، برقراري ثبات در كشور را خواستار شدند و با تاكيد براينكه كشور وارد روندی دموكراتیک شده است، درخواست های خود را ارائه کردند.

پژوهشگر لیبیایی، افزود: خواسته های مردم بنغازی این است که هيچ سازمانی غیر از دولت در امور كشور دخالتي نداشته باشد و افراد مسلح باقی مانده از دوران انقلاب به ارتش و پلیس بپيوندند و هیچ گروه مسلحي غیر از این دو نهاد اجازه فعاليت مسلحانه نداشته باشد.

وي افزود: برخي افراد نفوذي، در تلاش براي فتنه انگيزي در كشور هستند و تاكنون كشمكش هايي را سبب شده اند، این افراد هنوز شناسایی نشده اند.

پژوهشگر روابط بين الملل، خاطر نشان كرد: مردم لیبی خواهان نظامي سازمان يافته و دموكراتيك هستند.

حسن حویو با اشاره به كشته شدن سفير آمريكا در كنسولگري این کشور در بنغازي، تاكيد كرد: مردم تنها براي اعتراض علیه فیلم موهن آمریکایی در برابر کنسولگری جمع شدند و تصاوير ضبط شده ثابت مي كند كه تظاهر كنندگان هيچ ارتباطي به كشته شدن سفير نداشتند، بلكه حتي براي نجات دادن سفير هم اقدام كردند.

برچسب ها: لیبی ، ناارامی ، نفوذی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.