سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نامه دبیرجشنواره بین المللی فیلم مقاومت خطاب به میزبانان جشنواره در 80 منطقه مرزی کشور

زنگ آغازدوازدهمین جشنواره بین المللی فیلم مقاومت، انقلاب و دفاع مقدس فردا به صورت همزمان در 80 منطقه مرزی 16 استان کشور به صدا در می آید.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی جشنواره بین المللی فیلم مقاومت؛ محمد خزاعی دبیر دوازدهمین جشنواره بین المللی فیلم مقاومت در همین راستا، به منظور همدلی  و سپاس خطاب به مرزنشینان و مناطق مرزی کشور که در این ضیافت بزرگ فرهنگی همراه و همدل شده اند یادداشتی منتشر کرد.
به‌نام خداوند شهدا و صديقين
سلام خداوند متعال و فرشتگان مقربش بر آن ارواح پاكي كه با الهام از معارف رحمه‌للعالمين، حضرت رسول اكرم (ص) و با توسل به سبط بزرگوارش حضرت اباعبدا...الحسين(ع) اين روزهاي پاييزي ما را تبديل به ايام‌ا... نمودند.
سلام بر شهيدان و ايثارگران و سلام بر خانواده‌هاي بزرگوار آنان و سلام بر مرزنشينان غيور ايران اسلامي كه بنابه‌فرموده حضرت امام راحل(ره) سرمايه‌هاي اين انقلابند و سلام بر هنرمندان راستين و متعهد سينماي كشور كه فارغ از هياهوي كاذب اربابان زر و زور، خلعت هنر را به زيور نمايش ايثارگري‌هاي رزمندگان اسلام آراستند و بدين‌سان سينماي دفاع مقدس و مقاومت، مشعلي جاودانه در پيش راه همه آزادگان و هنرمندان و عدالتخواهان عالم گرديد.
مفتخريم كه در طليعه برگزاري دوازدهمين جشنواره بين‌المللي فيلم مقاومت (انقلاب و دفاع مقدس)، ميهمان شماييم در سرحدات سرزمين پهناورمان در ضيافتي از نور، صدا، تصوير، حماسه و انديشه و به ياد سيد شهيدان اهل قلم، مرتضي آويني عزيز راوي فتح دفاع مقدس هشت‌ساله: سفري كرده‌ايم به قلمرو انس/ بدان‌جا كه به سجادة نماز آتش گسترانده‌اند...
وظيفه خود مي‌دانم از همه دست‌اندركاران، مديران محترم، هنرمندان بومي و مردم فهيم و با فرهنگ اين مناطق كه هر يك به نحوي غبار غربت از شانه‌مان در اين مسير زدودند خالصانه و صادقانه سپاسگزاري نمايم./محمد خزاعي دبير دوازدهمين جشنواره بين‌المللي فيلم مقاومت (انقلاب و دفاع مقدس)
شایان ذکر است این نامه درمراسم آغازین جشنواره فیلم دفاع مقدس در مناطق مرزی از سوی نمایندگان ستاد برگزاری جشنواره در شهرستان خوانده می شود./ي2
برچسب ها: خزاعی ، جشنواره ، مقاومت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.