سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لیگ قهرمانان اروپا؛

تساوی چلسی و یونتوس/پیروزی بارسا به لطف درخشش مسی/ بایرن مونیخ و منچستر یونایتد حریفانشان را شکست دادند

دومین شب هفته اول مرحله گروهی رقابت های فوتبال لیگ قهرمانان اروپا چهارشنبه 29 شهریور ماه و از ساعت 23:15 به وقت تهران با انجام هشت بازی به پایان رسید.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران دومین شب هفته اول مرحله گروهی رقابت های فوتبال لیگ قهرمانان اروپا چهارشنبه 29 شهریور ماه و از ساعت 23:15 به وقت تهران با انجام هشت بازی به پایان رسید.

در گروه E مسابقه ها و در یک بازی جذاب و تماشایی دو تیم چلسی و یوونتوس در ورزشگاه استمفورد بریج لندن به مصاف هم رفتند.

در این بازی ابتدا اسکار در دقیقه 31 چلسی را پیش انداخت، همین بازیکن در دقیقه 33 با یک شوت تماشایی از پشت محوطه جریمه توپ را از بالای دستان بوفون وارد دروازه یوونتوس کرد تا آبی پوشان لندنی دو بر صفر از سیاه و مشکی پوشان تورینی پیش بیفتند.

اما این پایان کار دو تیم در نیمه اول نبود و آرتور ویدال در دقیقه 38 با شوتی زمینی یکی از دو گل خورده را جبران کرد تا دو تیم با این نتیجه نیمه اول را به پایان برسانند.

در نیمه دوم ، بازی دو تیم پایاپای پیش می رفت که با اشتباه خط دفاعی تیم چلسی و روی یک پاس عمقی توپ به کواگلیارلا رسید و این بازیکن توپ را از بین پاهای پیتر چک وارد دروازه چلسی کرد تا این بازی در نهایت با تساوی دو بر دو به پایان برسد.

در دیگر بازی گروه E تیم شاختار دونتسک اوکراین میزبان نوردسیالند دانمارک بود که این بازی با نتیجه 2 بر صفربه سود شاختار به پایان رسید.
گلهای این بازی را هنریک مخیتاریان در دقایق 44 و 76 برای شاختار به ثمر رساند.

در گروه F تیم بایرن مونیخ آلمان در مونیخ با والنسیای اسپانیا دیدار کرد که این بازی در نهایت با نتیجه دو بر یک به سود میزبان تمام شد.
در این بازی شواین اشتایگر دردقیقه 38 و کروس در دقیقه 76 گل های مونیخی ها را به ثمر رساندند، ضمن اینکه والدس در دقیقه 91 تنها گل والنسیا را وارد دروازه مونیخی ها کرد.

در دیگر بازی این گروه لیل فرانسه در ورزشگاه خانگی خود میزبان تیم باته بوریسف بلاروس بود؛ در این بازی تیم باته بوریسف در یک بازی دور از انتظار با نتیجه سه بر یک میزبان خود را شکست داد.
گل های این بازی را والودکو دردقیقه 6، رودیونف دردقیقه 20 و اولخنوویچ در دقیقه 43 برای باته و تنها گل لیل را چدجو در دقیقه 60 وارد دروازه حریف کرد.

در گروه G بارسلونای اسپانیا در نیوکمپ مقابل اسپارتاک مسکو قرار گرفت؛
در این بازی مسی بار دیگر فرشته نجات بارسایی ها بود و توانست شکست دو بر یک آبی و اناری ها را با برد سه بر دو عوض کند.
در این بازی تییو در دقیقه 14 و لیونل مسی در دقایق 71 و 80 برای بارسا گلزنی کردند و دنی آلوز (گل به خودی) دردقیقه 29 و رامولو در دقیقه 59 گل های اسپارتاک را به ثمر رساندند.

در همین گروه تیم های سلتیک اسکاتلند و بنفیکا پرتغال در گلاسکو به مصاف هم رفتند که این بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید.

و سرانجام در گروه H تیم منچستر یونایتد در اولدترافورد میزبان گالاتاسرای ترکیه بود که این بازی با نتیجه یک بر صفر به سود شیاطین سرخ منچستر به پایان رسید.
مایکل کریک در دقیقه 7 تنها گل این بازی را برای منچستر به ثمر رساند، ضمن اینکه نانی یک ضربه پنالتی را برای منچستری ها به هدر داد.

دیگر بازی این گروه را دو تیم براگای پرتغال و کلوژ رومانی انجام دادند که تیم کلوژ موفق شد با نتیجه دو بر صفر میزبان خود را شکست دهد.
رافائل باستوس در دقایق 19 و 34 گل های کلوژ را وارد دروازه حریف پرتغالیش کرد.

هفته دوم مرحله گروهی رقابتهای لیگ قهرمانان در تاریخ یازدهم و دوازدهم مهرماه پیگیری می شود.

نتایج بازی های شب نخست در چهار گروه اول بدین شرح است:

گروه A:
پاریسن ژرمن 4 – 1 دیناموکیف

دینامو زاگرب 0- 2 پورتو

گروه B:

مون پلیه 1 – 2 آرسنال

المپیاکوس 1 – 2 شالکه 04

گروه C:

مالاگا 3 – 0 زنیت سن پترزبورگ

آث میلان 0 – 0 اندرلخت

گروه D:

رئال مادرید 3 – 2 منچستر سیتی

بورسیا دورتموند 1 – 0 آژاکس آمستردام
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.