کارلس پویول در دیدار تیمش مقابل ختافه به زمین افتاد و از ناحیه ی زانو به شدت آسیب دید.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران و به نقل از خبرگذاری روئترز این مصدومیت وی را به مدت 6 هفته از همراهی تیمش بازخواهد داشت.

در دیدار شب گذشته ی بارسلونا مقابل تیم ختافه پویول به شدت به زمین خورد و پایش پیچ خورد و زانویش آسیب دید. بارسلونا توانست این دیدار را با نتیجه 4 بر 1 پشت سر بگذارد.

این بازیکن 34 ساله سعی کرد پس از مصدومیت و مداواهای ابتدایی که بیرون از زمین بر روی وی انجام شد دوباره به زمین برگشته و بازی کند اما تنها چند دقیقه توانست دوام بیاورد و مجبور شد جای خود را با خاویر ماسکرانو تعویض کند.

تیتو ویلانووا سر مربی تازه کار کاتالان ها  در ارتباط با او گفت: پویول برای ما بسیار مهم است و ما امیدواریم او به زودی بهبودی یابد.
 
وی همچنین افزود: ما همیشه با مصدومیت مدفعان وسطمان رو به رو بودیم و این طور به نظر می آید که این موضوع به طلسمی در تیم تبدیل شده است.

پویول به تازگی از مصدومیت قبلی خود که شکستگی استخوان گونه در بازی مقابل اوساسونا در ماه گذشته اتفاق افتاده بود رهائی یافته بود که دوباره مصدوم شد. او اواخر فصل قبل نیز جراحی روی زانویش انجام داد که باعث شد قهرمانی اسپانیا در یورو 2012 را از دست بدهد.

گفتنی است او اولین بازی بارسلونا در چهارچوب لیگ قهرمانان اروپا مقابل اسپارتک مسکو در روز چهارشنبه را از دست خواهد داد و همچنین به دیدار قهرمانان اسپانیا،‌ رئال مادرید در هفته ی اینده نیز نخواهد رسید./مح
برچسب ها: زانو ، اسیب ، زود
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار