سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اخبار ويژه انتخاباتي/

از بالا گرفتن اختلاف ميان وزراي سابق خاتمي تا منکر شدن تفکرات اصلاح‌طلبي اقليت‌ها در مجلس

خبرنگاران باشگاه خبرنگاران در جریان پیگیری‌های خبری به "زمزمه‌ها"، "گفته می شود" و "شنيده شده‌" هایی مي‌رسند که ميهمان کردن مخاطبان به این شنیده‌ها خالی از لطف نیست.

به گزارش خبرنگار  احزاب باشگاه خبرنگاران، تا انتخابات آتي رياست‌جمهوري چيزي کمتر از ده ماه باقي مانده است اما در اين ميان مباحث مربوط به تکذيب و تاييد کانديداتوري‌ها در صدر اخبار قرار دارد و خبرنگاران سياسي باشگاه خبرنگاران در جريان پيگيرهاي خود به اخباري دست ‌مي‌يابند که در ادامه بخشی از آن‌ها را مي‌خوانيد:

احتمال کانديداتوري ناط‌ق‌نوري؟

به دنبال درج خبري در رسانه‌ها مبني بر اينکه ناطق در انتخابات آتي رياست‌جمهوري کانديدا نمي‌شود، دفتر وي نسبت به اين خبر واکنش نشان داده و اعلام کرده که اصلا با رسانه‌اي که اين خبر را منتشر کرده است گفتگويي انجام نداده اما دفتر ناطق نوري در واکنش به اين خبر احتمال کانديدا شدن وي را در انتخابات آتي به طور کامل رد مي‌کند.

فعال شدن ستادهاي انتخاباتي خرازي

کمال خرازي به عنوان يکي از کانديداهاي احتمالي رياست‌جمهوري آتي مطرح است و يکي از اعضاي شوراي هماهنگي جبهه اصلاحات در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفته است که خرازي فعاليتش براي انتخابات آتي را آغاز کرده است.

غضنفر جديد اصلاح‌طلبان که امکان اجماع را افزايش مي‌دهد، کيست؟؟

برخي اصلاح طلبان اخيرا خبر از حضور کانديداي جديدي مي‌دهند که به گفته آنان وي فردي روحاني به غير از هاشمي و خاتمي است که امکان اجماع بر روي وي وجود دارد و لقب کانديداي طلايي را به وي داده‌اند.

حداد کانديداي انتخابات مي‌شود؟

يک منبع آگاه در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران که در مورد کانديداتوري احتمالي غلامعلي حداد عادل گفته است که وي هنوز در اين‌باره تصميم قطعي نگرفته است.

اختلاف ميان وزراي سابق خاتمي بالا گرفت

گفته مي‌شود که وزراي سابق خاتمي با يکديگر بر سر کانديداتوري خاتمي اختلاف دارند به گونه‌اي که خاتمي منجر به ميانه داري شده است.

کانديداهايي که تکذيب مي‌کنند اما موتور انتخاباتي‌شان روشن است

برخي کانديداهاي احتمالي انتخابات آتي رياست‌جمهوري دائما خبر حضور خود را تکذيب مي‌کنند اما اخبار شنيده شده حاکي از برگزاري متناوب جلسات انتخاباتي اين افراد در منازل خود است.

حسن حبيبي فعلا درباره انتخابات اظهار‌نظر نمي‌کند

خبرنگار باشگاه خبرنگاران در پي پيگيرهاي خود از دفتر حسن حبيبي رئيس بنياد ايران شناسي در مورد کانديداتوري وي با اين پاسخ مواجه شد که فعلا در اين‌باره صحبتي نمي‌کند.

داريوش قنبري: برخي نمايندگان مجلس منکر تفکرات اصلا‌ح‌طلبي خود هستند

داريوش قنبري عضو حزب مردم سالاري به خبرنگار سياسي باشگاه گفته است که برخي نمايندگان اصلاح‌طلب حاضر در مجلس منکر تفکرات اصلاح‌طلبي خود مي‌شوند و اين امر ناشي از ترس آنان است حالا اينکه اين ترس ناشي از چيست مشخص نيست!!!

واکنش اصلاح طلبان به اظهارات خاتمي: براي نقد اصلاحات دير شده است

برخي اصلاح‌طلبان به اظهارات خاتمي در جمع برخی آزادگان دوران دفاع مقدس واکنش نشان داده‌اند و گفته‌اند که ما سال‌هاست که از نقد اصلاحات و ضرورت ارئه تعريفي صحيح از آن صحبت مي‌کنيم اما هنگامي که ديگر اصلاحاتي در کار نيست و تمام شده آقاي خاتمي تازه به اين نتيجه رسيده است که اصلاحات به نقد نياز دارد.


انتهاي پيام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.