يکي از کانديداهاي احتمالي انتخابات رياست جمهوري آتي، تحركات گسترده‌اي را در دانشگاه‌هاي مختلف كشور با هدف عضو‌گيري و برقراي ارتباط با فعالان دانشجويي در راستاي اهداف انتخاباتي خود آغاز كرده است.


به گزارش خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران؛ يکي از چهره‌هاي معروف كه از کانديدا‌هاي احتمالي يازدهمين دوره انتخابات رياست‌جمهوري است طي ماه‌هاي اخير فعاليت‌هاي گسترده‌اي را در دانشگاه‌هاي مختلف كشور و در واحد‌هاي دانشگاه آزاد آغاز كرده است از جمله تحركات اين فرد، تلاش براي جذب فعالان دانشجويي و عضو‌گيري به بهانه‌هاي مختلف از ميان فعالان دانشجويي در راستاي اهداف انتخاباتي است.

لازم به ذكر است اين چهره كه طي ماه‌هاي اخير در سطحي كلان‌تر با
استفاده از ظرفيت‌ها و امكانات يكي از نهاد‌هاي شهري برخي شهرها، در تدارك گسترده براي زمينه‌سازي حضور خود در انتخابات آتي بوده، اخيرا با فعال كردن رابطين خود در دانشگاه‌ها نيز در پي جذب شاخه‌هاي دانشجويي و به‌كارگيري آنها در راستاي اهداف انتخاباتي خود است.

اين كانديداي احتمالي انتخابات آتي رياست‌جمهوري
در ماه مبارک رمضان نيز با افزودن بر تحركات و فعاليت‌هاي انتخاباتي خود با برگزاري جلسات و مراسم‌هاي مختلف همچون سفره‌هاي افطاري در دانشگاه‌ها و با دعوت از فعالان دانشجويي و مسئولان تشكل‌هاي دانشجويي در پي جذب و كادرسازي از ميان فعالان دانشجويي است.

از جمله شگرد‌هاي خاص فعاليت‌هاي اين چهره در حوزه دانشگاه، شناسايي مسئولان تشكل‌هاي دانشجويي در دانشگاه و دعوت از آنها براي حضور در جلسات مختلف به عنوان "شخصيت حقيقي" آنها بوده و با عناوين مختلف سعي در غيرانتخاباتي جلوه دادن اين نشست‌ها و جلسات دارد.

لازم به يادآوري است اخيرا برخي از چهره‌هاي اصلاح‌طلب از احتمال حمايت از يك كانديداي اصولگرا كه به لحاظ فكري به جريان اصلاحات نزديك باشد، خبر داده‌ بودند.
انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار