سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاري کنفرانس لوله و خطوط انتقال نفت و گاز در مهرماه

چهارمين کنفرانس لوله و خطوط انتقال نفت و گاز در جهت ارتقاء سطح عملياتي و مديريتي و پرداختن به مباحث فني در 8 و 9 مهرماه سالجاري برگزار مي شود.

کوروش حميدي دبير اجرايي کنفرانس در گفتگو با خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران، با بيان اين مطلب گفت: همزمان با چهارمين کنفرانس خطوط لوله و گاز نخستين سمينار مديريت و فناوري هاي محافظت و خوردگي در مهرماه برگزار مي شود.

وي تصريح کرد: کنفرانس خطوط لوله و سمينار مديريت فناوري با هدف ايجاد بستر طرح مسايل و راهکارهاي فعالين اين صنعت و تعامل رو در روي بخش هاي کارفرمايي و پيمانکاري، پرداخت به مباحث سياست گذاري کلان فني، ارتقاي سطح عمليات و مديريتي و ارايه راهکارهاي نوين چشم اندازي انجام مي شود.

حميدي با بيان اينکه ايران بازار اول خطوط لوله را در دنيا دارد اظهار داشت: در حال حاضر خوشبختانه کشور ما در ساخت و طراحي و پوشش خطوط لوله در صنايع نفت و گاز به سمت توانمندي ساخت داخل حرکت کرده تا جايي که توليدات در اين صنعت بومي شده است.

وي مديريت خطوط لوله و نفت و گاز، روش هاي نوين ساخت لوله، طراحي و اجراي نوين در ساخت، بهره برداري، نگهداري و تعميرات خطوط لوله و حفاظت، مانيتورينگ و کنترل خوردگي و خطوط لوله دريايي را از جمله محورهاي چهارمين کنفرانس مطرح کرد.

حميدي با تاکيد بر اينکه اين کنفرانس در 7 سالن برگزار مي شود گفت: 89 مقاله به اين کنفرانس ارسال شده که 47 تا به صورت پوستر و 18 مقاله در اين سمينار ارايه مي شود، همچنين 4 سمينار آموزشي در حوزه تخصصي خطوط دريايي و مديريت خوردگي برگزار مي شود./عب
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.