رییس اداره نگهداری و تعمیرات خطوط لوله شركت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری گفت:با هدف بهبود شرایط انتقال گاز مایع به پتروشیمی بندر امام پروژه احداث خط لوله 16 اینچ گاز مایع حدفاصل مایل 40 تا 53 در حوزه عملیاتی شركت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری اجرا شد.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران خوزستان 'مهران كرم نژاد' در این باره توضیح داد: به دنبال تعمیر خط لوله 16 اینچ قدیم گاز مایع حد فاصل شیرخانه مایل 53 تا پتروشیمی بندر امام از سوی مدیریت مهندسی و ساختمان شركت ملی مناطق نفت خیز جنوب راه اندازی بهره برداری از این خط در دستور كار قرار گرفت.

وی افزود: به منظور امكان راه اندازی این خط لوله، لازم بود صفحه مسدود كننده موجود در ورودی ایستگاه اندازه گیری تغییر كند كه اصلاحیه ای از سوی امور مهندسی گاز و گاز مایع تهیه و در اداره نگهداری و تعمیرات خطوط لوله شركت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری انجام شد.

كرم نژاد ادامه داد: با راه اندازی خط لوله جدید و مرمت و بازسازی خط لوله قدیم و انجام اصلاحیه، توان عملیاتی این شركت در استمرار انتقال گاز مایع افزایش یافته است.

وی گفت: با توجه به این كه خطوط لوله به عنوان شریان حیاتی چرخه تولید و انتقال نفت و گاز محسوب می شود، تعمیر و نگهداری و بهینه سازی خطوط همواره در اولویت برنامه ها بوده است.

شركت نفت و گاز آغاجاری، از شركت های بهره برداری تابع شركت ملی مناطق نفتخیز جنوب است./س
برچسب ها: احداث ، خط لوله ، عملیاتی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.