سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گودرزي در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

سناريوي نخ‌نما شده بار ديگر آمريکا و صهيونيست را به تباهي کشاند

معاون سياسي سازمان بسيج دانشجويي با تاکيد بر اينکه غرب در مقابل اسلام به يک حماقت رسيده گفت: اقدام آمريکا در مقابله با اسلام نسنجيده بوده است. چرا که مسلمانان را با عزمي راسخ‌تر در مقابل خود قرار داده و جسارت آنان را براي مقابله با استکبار بيشتر مي‌کند.

داوود گودرزي معاون سياسي سازمان بسيج دانشجويي در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران با اشاره به نزديکي انتخابات آمريکا گفت: جمهوري‌خواهان براي مطرح کردن دوباره خود در سالگرد 11 سپتامبر اقدام به پخش فيلم موهن عليه پيامبر کرده و خشم مسلمانان را برانگيختند تا حادثه 11 سپتامبر را در اذهان عمومي تداعي کنند.

وي ادامه داد: بعد از ساخت فيلم موهن عليه پيامبر اکرم(ص) و کشته شدن سفير آمريکا در ليبي، غرب از خشونت‌طلبي و تروريست بودن مسلمانان سخن مي‌گويد، در حاليکه هدف از ساخت اين فيلم برانگيخته‌ شدن احساسات مسلمانان و فراهم کردن زمينه حضور خود در اين کشورها از جمله ليبي بوده است.

گودرزي هدف ديگر غرب از اين اقدام را منحرف کردن اذهان عمومي از سوريه دانست و اظهار داشت: آمريکا و صهيونيست قصد انحراف افکار عمومي نسبت به اتفاقات سوريه را داشته و سعي در تخريب اين کشور دارند.

وي در رابطه با اهانت صورت گرفته از سوي غرب توضيح داد: هرگاه دشمنان اسلام از قدرت اسلام به هراس مي‌افتند در مواجهه با قدرت جهان اسلام اقدام به اهانت مي‌کنند که اين نشان از عدم تحمل آنان نسبت به رشد قدرت و اتحاد کشورهاي اسلامي با محوريت ايران اسلامي است. لذا اقدام به اسلام‌ستيزي مي‌کنند.

معاون سياسي سازمان بسيج دانشجويي با تاکيد بر اينکه غرب در مقابل اسلام به يک حماقت رسيده تصريح کرد: اقدام آمريکا در مقابله با اسلام نسنجيده بوده است. چرا که مسلمانان را با عزمي راسخ‌تر مقابل خود قرارداده و جسارت آنان را براي مقابله با استکبار بيشتر مي‌کند و ديديم که عکس‌العمل غيرتمندانه مسلمانان در اعتراض به ساخت فيلم توهين آميز، آنان را کاملا بهت‌زده و متعجب کرد.

گودرزي با اشاره به قطعنامه اخير شوراي حکام آژانس، تعطيلي سفارت کاناد در ايران، تحريم‌هاي جديد و انتشار فيلم موهن عليه پيامبر اکرم(ص) اظهار داشت: اين يکي ديگر از سناريوي‌هاي آمريکا و صهيونيست بوده که سعي دارند ايران را در معادلات جهاني تضعيف کنند،‌ اما اين يک قضيه تکراري و نخ‌نما شده از سوي آنان است که موجب تباهي و به بن‌بست رسيدنشان مي‌شود.

معاون سياسي سازمان بسيج دانشجويي در پايان با تاکيد بر سخن مقام معظم رهبري که ديگر غرب تيري براي شليک ندارد و آخرين تير ترکش خود با اعمال تحريم‌ها عليه ايران به کار برد، خاطرنشان کرد: قطعا نتيجه سوء همه اين اقدامات به سوي آنان بازخواهد گشت و حجم توطئه‌هاي گسترده عليه ايران، غرب را به نابودي مي‌کشاند.

انتهاي پيام/

برچسب ها: آژانس ، کانادا ، آمریکا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.