سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عضو كميسيون فرهنگي به باشگاه خبرنگاران خبر داد

بررسي فيلم موهن آمريكايي ـ صهيونيستي در مجلس

عضو كميسيون فرهنگي مجلس از بررسي فيلم موهن به ساحت مقدس پيامبر اكرم‌(ص) در كميسيون فرهنگي مجلس با حضور وزير ارشاد خبر داد.

حجت‌الاسلام سيد‌ مرتضي حسيني در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران با اشاره به ساخت فيلم توهين‌آميز به ساحت مقدس پيامبر اكرم (ص) گفت: اهانت اخير به ساحت مقدس پيامبر اسلام (ص) توطئه‌اي سازمان‌يافته براي ضربه‌زدن به بيداري اسلامي و اتحاد مسلمانان است كه عمل و موضع مشترك كشورهاي اسلامي در برابر اسلام‌ستيزي آشكار صهيونيزم و آمريكاي مدعي حقوق بشر را مي‌طلبد.

وي در ادامه با اشاره به موج بيدراي اسلامي و تغيير شرايط مسلمانان در سال جاري ميلادي نسبت به گذشته تصريح كرد: امروز در سايه بيداري اسلامي مردم بدون هيچ واهمه‌اي در دفاع از ارزشها و اعتقادات خود وارد صحنه شده و در اين راه هزاران شهيد تقديم مي‌كنند.

عضو كميسيون فرهنگي همچنين تصريح کرد: آمريكايي‌ها و صهيونيست‌ها تصور مي‌كردند با اين كار اثرات منفي نسبت به اسلام و پيامبر به وجود خواهند آورد غافل از اينکه اين اقدام نه تنها خدشه‌اي به اسلام و ساحت‌مقدس پيامبر اسلام(ص) وارد نكرد بلكه باعث شد مسلمانان متحدتر شوند و انسجام ويژه‌اي پيدا كنند.


نماينده مردم قزوين، آبيك و البرز افزود: آمريكا و غرب مدتي بحث وهابيت و گروهك تروريستي القاعده را پيش كشيدند و سعي كردند چهره اسلام را با آنها به نمايش بگذارند و نشان دهند كه اسلام ديني خشونت‌طلب است، حال كه جهانيان متوجه شدند وهابيون، سلفييون و گروهك تروريستي القاعده به اسلام وابسته نبوده با طرح سناريوي ديگري سعي در ضربه‌زدن به اصل اسلام كه پيامبر اكرم (ص) است را دارند.


عضو كميسيون فرهنگي در خاتمه خبر داد: اعضاي كميسيون فرهنگي در جلسه فردا(يك‌شنبه 26 شهريور ماه) خود با حضور وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي موضوع ساخت فيلم اهانت آميز به ساحت مقدس پيامبر اكرم (ص) را مورد بحث و بررسي قرار داده و جوانب مختلف آن را تجزيه و تحليل خواهند كرد.

انتهاي پيام/ س2

برچسب ها: فیلم ، پیامبر ، اسلام
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
حسام
۰۸:۳۴ ۲۹ شهريور ۱۳۹۱
مرگ بر آمريكا