اعضاي فراكسيون قرآن و عترت مجلس با رئيس رسانه ملي ديدار و گفتگو كردند.

به گزارش حوزه پارلمان باشگاه خبرنگاران در این دیدار که در مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما برگزار شد معاونان سیما و صدا و مدیر شبکه قرآن صدا گزارشی از فعالیت‌های صورت‌گرفته در حوزه قرآن و ترویج معارف اهل بیت(ع) در رسانه ملی ارائه کردند.

در این نشست مسئولان رسانه ملی درخواست‌های خود را برای مساعدت بیشتر فراکسیون قرآن  و عترت مجلس مطرح کردند.

در ادامه این نشست رئیس و چند تن از اعضای فراکسیون قرآن و عترت مجلس به بیان دیدگاه‌های خود درباره عملکرد صدا و سیما در ترویج قرآن و معارف اهل بیت (ع) پرداختند و آمادگی خود را برای برداشتن موانع پیش‌رو در  این حوزه اعلام کردند.

این دیدار که با محوریت گفت‌و‌گو پیرامون گسترش فرهنگ قرآنی در کشور و انتظار جامعه از سازمان صدا و سیما در این حوزه برگزار شد، رئیس صدا و سیما، لاله افتخاری رئیس فراکسیون قرآن و عترت مجلس شورای اسلامی، علی دارابی معاون رئیس سازمان در امور سیما، محمد حسین صوفی معاون صدا و جمعی از نمایندگان مجلس و اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس حضور داشتند.

عضو کمیسون فرهنگی مجلس در ادامه این مراسم گفت: این جلسه برای ما از اهمیت بالایی برخوردار است، همان‌طور که در وصیت پیامبر بحث تمسک به قرآن را داریم، اگر می‌خواهیم زمینه‌ساز دولت حضرت باشیم، باید برای دولت قرآن و تمسک به قرآن زمینه سازی کنیم.

گفتنی است حاضران پس از پایان مراسم، پس از اقامه نماز و صرف افطاری به بازدید از نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم پرداختند.

انتهاي پيام/س2

برچسب ها: فراکسیون ، قرآن ، ضرغامی ، مجلس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار