سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در پي برگزاري رقابت هاي مقدماتي جام جهاني 2014؛

هموار ساختن راه صعود به جام جهاني با شکست لبنان

تیم ملی فوتبال ایران روز سه شنبه در چارچوب مسابقات مقدماتی جام جهانی 2014 برزیل در قاره آسیا، دیدار مهمی برابر تیم ملی لبنان درپیش دارد.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران، تیم ملی فوتبال ایران روز سه شنبه در چارچوب مسابقات مقدماتی جام جهانی 2014 برزیل در قاره آسیا، دیدار مهمی برابر تیم ملی لبنان درپیش دارد. این دیدار ساعت 18:30سه شنبه به وقت ایران در ورزشگاه اسپورت سیتی (مدینه الریاضیه) شهر بیروت برگزار خواهد شد.

در گروه یک این رقابتها، تیم ملی ایران پس از کره جنوبی با 4 امتیاز از دو بازی در مکان دوم قرار دارد و لبنان با تنها یک امتیاز از سه مسابقه در رده پنجم ایستاده است. برای هر دو تیم سه امتیاز این دیدار از اهمیت خاصی برخوردار است. ایران چنانچه موفق به کسب هر سه امتیاز این مسابقه نشود، در ادامه راه با مشکل مواجه خواهد شد و لبنانی ها نیز می دانند که اگر در این میدان نیز مغلوب شوند، تقریبا باید امید خود را از صعود قطع شده ببینند.

البته اختلاف سطح فوتبال دو کشور با توجه به سابقه، دیدارهای قبلی، رنکینگ فیفا و... قابل قیاس نیست اما کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی ایران معتقد است که لبنان امروز را نباید با هفت یا هشت سال پیش مقایسه کرد. آنها در این سالها رشد داشته اند و همین که به این مرحله از مسابقات رسیده و در مرحله قبلی یک بار موفق به شکست دادن کره جنوبی شده اند، موید این مساله است.

با این حال اعضای تیم ملی ایران که یک اردوی 10 روزه در اردن را پشت سرگذاشته اند، برغم دراختیار نداشتن بازیکنانی مانند مجتبی جباری، آندرانیک تیموریان، اشکان دژآگه، خسرو حیدری، مهرداد پولادی با یکدیگر متحد شده اند که در این دیدار به پیروزی برسند و با کسب سه امتیاز، هواداران فوتبال و طرفداران تیم ملی را شاد کنند. اکنون در فاصله کمتر از 24 ساعت به این مسابقه حساس، لازم است همه دست بدست هم بدهیم و تیم ملی کشورمان را یاری کنیم تا بتواند در بیروت با یک نتیجه خوب و پیروزی دلچسب میدان را ترک کند. اعضای تیم ملی در این لحظات چشم به حمایت های مردم، مسوولان، رسانه ها و همه و همه دارند.

امید است نتیجه این حمایتها، پیروزی شیرین تیم ملی ایران در دیدار سه شنبه مقابل لبنان باشد و تیم کشورمان گامی دیگر به سوی صعود به جام جهانی 2014 بردارد./آق

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.