پیشکسوت فوتبال در خصوص بازی تیم ملی مقابل لبنان گفت: سطح فوتبال ما بالاتر از لبنان است و ملی پوشان با یک فوتبال حساب شده و منطقی می تواند لبنان را در خانه اش شکست دهند.

مهدی مناجانی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: تیم فوتبال لبنان در گروه سه آسیا قرار دارد و ساختار فوتبالشان قدرتی است و بازیکنان تکمیلی به اندازه تیم ملی فوتبالمان ندارند این تیم در عمق دفاع دچار ضعف است در همین راستا بازیکنان تکنیکی همچون علی کریمی می توانند گره گشای این بازی باشند.

مهدی مناجاتی در ادامه اظهار داشت: کی روش جزو مربیان بزرگ جهان است اما وی به همراه دستیارانش نتوانستند ارتباط مناسبی با بازیکنان برقرار کنند.

در مجموع این مربی در تیم ملی عملکرد موفقی نداشته و تیم فوتبال ما نیازمند یک مربی دلسوز و کاربلد است.

مناجاتی اظهار داشت: فرهنگ کی روش اروپایی است و وی براساس شرح وظایفش در تیم ملی فعالیت می کند درصورتی که فوتبال ما حساس است و این سبک کاری به درد فوتبالمان نمی خورد.

وی درباره ممنوع المصاحبه بودن ملی پوشان گفت: بازیکنان ما با حمایت رسانه ها انگیزه شان برای بهتر بازی کردن افزایش می یابد و همین رسانه ها باعث می شوند که تماشاگران به استادیوم ها بیایند کی روش در اقدامی عجیب به بازیکنان اجازه مصاحبه نمی دهند رسانه ها همیشه حامی تیم ملی کشورمان بودند و امیدواریم این دستور العمل لغو شود.

گفتنی است، تیم ملی فوتبال روز سه شنبه 21 شهریورماه به مصاف تیم ملی لبنان می رود./ق
برچسب ها: مناجاتی ، لبنان ، تیم ملی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار