سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جوكار:

حضور كانديداها با حفظ سمت در انتخابات رياست جمهوري جايز نيست/ قانون انتخابات اصلاح شود

عضو هيئت رئيسه فراکسيون اصولگرايان مجلس گفت: حضور رجال سياسي کشور با حفظ سمت در عرصه انتخابات و آغاز کارهاي تبليغاتي درست نبوده و به نوعي باعث کاهش بازدهي مسئولان و افزايش نارضايتي مردم خواهد شد.

محمدصالح جوکار نماينده يزد و صدوق در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران با اشاره به شرايط کانديداهاي رياست جمهوري که طبق گفته رئيس ستاد انتخابات کشور بدون استعفا از سمت فعلي قادر خواهند بود براي انتخابات يازدهمين دوره رياست جمهوري نامزد شوند، گفت: عدم استعفاي کانديداهاي رياست جمهوري يکي از معايب قانون انتخابات بوده و بايد برطرف شود.

وي در ادامه افزود: ورود کانديداها بدون استعفا از سمت‌هاي فعلي خود به عرصه مبارزات انتخاباتي قطعا به نفع نظام و مردم نيست چرا كه ناگزير شاهد كوتاهي در مسئوليت‌ها خواهيم بود.

اين عضو هيئت رئيسه فراکسيون اصولگرايان مجلس تصريح كرد: اگر شخصي که در يک پست دولتي مشغول است بخواهد با حفظ سمت در عرصه انتخابات نيز فعاليت کرده و کانديدا شود، ضمن استفاده از منابع دولتي از رسيدگي به مشکلات مردم نيز بازخواهد ماند لذا بايد به جهات مختلف اين موضوعات توجه شود.

 جوكار در پايان با بيان اينکه چنين روشي در نظام عادلانه جمهوري اسلامي ايران قابل قبول نيست، خاطرنشان كرد: حضور رجال سياسي کشور با حفظ سمت در عرصه انتخابات صحيح نبوده و به بازدهي آنان لطمه خواهد زد.

انتهاي پيام/س2
برچسب ها: انتخابات ، رجال ، قانون ، مجلس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.