سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پرداخت 340 میلیارد تومان از جانب ایران خودرو به قطعه سازان

معاون امور صنایع وزیر صنعت معدن وتجارت از پرداخت 340 میلیارد تومان منابع مالی از سوی شرکت ایران خودرو به قطعه‌سازان از نیمه مرداد تا نیمه شهریورماه سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران محسن صالحی نیا در نشست خبری با بیان این مطلب افزود:این مبلغ به 540 واحد تولید قطعه پرداحت شده و همچنین از نیمه شهریور تا پایان این ماه نیز 170 میلیارد تومان دیگر از طریق این شرکت در اختیار قطعه‌سازان قرار خواهد گرفت.

وی تأکید کرد:‌ ابلاغیه وزیر صنعت به خودرو سازان این است که تا پایان شهریور هیچ قطعه‌سازی از خودروسازان معوقه بیش از 3 ماه طلب نداشته باشد و طی سه ماه آینده پرداخت‌های مالی در این بخش به‌روز شود.

معاون وزیر صنعت و تجارت در خصوص پیگیری پرداحت هزار میلیارد تومانی خودروسازا ن گفت:تاکنون شرکت سایپا مجموع 250میلیارد تومان از دو بانک عامل، تامین اعتبار شده و ایران خودرو نیز به تامین مالی از طریق فروش سهام اقدام کرده است.

صالحی‌نیا در مورد بررسی درخواست خودروسازان مبنی بر افزایش قیمت خودروهای داخلی نیز گفت: افزایش قیمت حاصل از تأمین نهاده‌های تولید و نرخ ارز در دستور کار است که این کار با هماهنگی ستاد تنظیم بازار انجام خواهد شدعب.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.