سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اعتماد به نفس خود را با این عطر ها بالا ببرید

روز به روز هفته به هفته، عطرهای جدیدی ویترین عطر فروشی ها را قبضه می کند و قدرت انتخاب را بالا می برد.

 به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگاران، چه بهتر که قبل از خرید کمی با رایحه های موجود در بازار عطر فروش ها آشنا شوید تا زمان کمتری را به چرخیدن و دو دل بودن برای خرید صرف کنید. بدون دانستن و شناختن رایحه با پا گذاشتن به دنیای رنگی رایحه های متفاوت، ممکن است کمی گیج شوید که بالاخره از بین این رایحه ها کدام یکی مخصوص شما و رحیه تان ساخته شده است که آن را خریداری کنید.

اگر متاهل هم باشید کارتان مشکل تر می شود چون علاوه بر خودتان سلیقه همسرتان را هم باید مد نظر قرار دهید تا هزینه ای که برای خرید رایحه مورد علاقه تان صرف می کنید هدر نرود و باب میل همسرتان هم باشد. پیشنهاد ما به این دسته از افراد این اسن که برای خرید عطر به تنهایی دست به کار نشوند و برای اینکه طرفین از خرید و رایجه انتخابی نهایت رضایت را داشته باشند بهتر است با هم به دنیای پررمز و راز عطر ها قدم بگذارند و در کنار هم از بوی رایحه های مختلف لذت ببرید.



آشنا اما متفاوت

Cartier Eau de Cartier Essence de Bois

رایحه هایی هستند که با بو کردن آنها به یاد رایحه دیگری می افتید؛ رایحه این عطر هم از همان دسته است با بو کردنش شاید احساس کنید که این بو قبلا به مشام تان خورده و شاید جدید نباشد. اما اینطور نیست! ردپای ترنج، گل بنفشه، اسطو خودوس، مشک، نعناع پاچولی، عنبر، چوب عود و رایحه سدر و صندل در کنار هم ترکیب فوق العاده خوشبو و پیچیده ای را به مشام می رساند؛ ترش بودن را در کنار بوی چوب خیس شده امتحان کنید.

برای نوجوانان

اگر نوجوانی 12 تا 17 ساله دارید. بهتر است رایحه ای متناسب با سن او تهیه کنید تا در وهله اول بوی عطرش بزرگ تر از سنش نباشد و در وهله دوم این انتخاب اشتباه توی ذوق اطرافیان و هم سن و سال هایش نزدند؛ معمولا در این رده سنی عطرهای اسپرت با عطرهای میوه ای پیشنهاد می شود. بهتر است سراغ رایحه های گلی و سنگین نروید تا هماهنگی بین سن و بوی عطر حفظ شود.


کلاسیک و ماندگار

Issey Miyake L’ Eau d’ Issey Pour Homme

رایحه ای با طراوت و محبوب؛ با بویی معتدل از مرکبات و ادویه های تند شرقی که در تابستان 2012 برای مردانی که به عطرهای قدیمی و کلاسیک علاقه مند هستند. تولید شده است. ماندگاری این ادکلن بین 4 تا 6 ساعت است که این ماندگاری را می توان به چاشنی هلو و بوی گرم کهربا ربط داد. برگ سبز و سایه های مایل به آبی روی شیشه این ادکلن نماد گرمای تابستانی است که برای فرار از خستگی و گرمای روزهای آفتابی یک پیس از این ادکلن سرحالتان می آورد.


مسکنی برای سردردهای شما

Calvin Klein Eternity Summer 2012

بوی خنک برای فرار از گرما ! اگر از آن دسته افرادی هستید که در گرما سردرد می گیرید به شما پیشنهاد می کنیم این رایحه را از دست ندهید، رایحه ای که برای آقایان و خانم ها تولید شده. وجود عصاره شکوفه پرتقال، شکوفه لیمو، نارنج، گل یاسمن، گل سنبل، گل افتابگردان، توت سفید، گل بابونه و نعناع هندی در کنار هم خنکی دوست داشتنی ای را به مشام می رساند که احساس خنک شدن می کنید. معجزه ای که رایحه مرکبات در به جا گذاشتن حس خوب و بوی خوش دارد را فراموش نکنید.


برای 35 سال به بالا

Lancome La Vie Est Belle

رایحه ای شیرین و خوشبو که در اوایل سال 2012 تولید شده که برای خانم های بالای 35 سال پیشنهاد می شود؛ ماندگاری این عطر بین 5 تا 7 ساعت است؛ با توجه به ماندگاری بالای رایحه این عطر بهتر است برای مناسبت های نیمه رسمی از آن اسانس استفاده کنید تا محیط کار. بادام تلخ، شکلات، نعناع هندی، گلابی، توت سیاه، گل زنبق و سوسن، انبه، شکوفه پرتقال در آن به کار رفته است. بوی بادام تلخ را به راحتی می توان در بین این همه اسانس تشخیص داد. بادام تلخ می تواند در افزایش حافظه کمک حالتان باشد.


معجزه انرژی بخش

Christian Dior Escale a Parati

شکوفه پرتقال برای روحیه و بالا بردن انرژی روزانه معجزه می کند. اگر حوصله تان در روزهای اضطراب کاریتان نسبت به گذشته کمتر شده، اسانس رایحه عطرها را فراموش نکنید؛ شکوفه لیمو، پرتقال، گل یاس، فلفل صورتی و دارچین ترکیباتی هستند که کریستین دیور، این بار برای رایحه جدیدش استفاده کرده تا نهایت خوشبویی را به رخ بکشاند که در 2 سایز 75 و 125 تولید شده است.


منحصر به فرد

Carolina Herrera 212Glam

212 گلام، رایحه ای جدید، پرانرژی و منحصر به فرد است که به آقایان شیک پوشی که به دنبال رایحه متفاوت و خاص هستند پیشنها می شود؛ شکلات، تنباکو، کاکائو و نعناع در کنار هم ترکیب خوشبویی است که تلاش کرده با سلیقه طرفدارانش جور در بیاید. ماندگاری این ادکلن بین سلیقه طرفدارانش جور در بیاید. ماندگاری این ادکلن بین یک تا 5 ساعت است که در سایز 100 میل تولید شده است.


برگ برنده شنل

Chanel Coco Noir

این بار هم شنل، برگ برنده ای را رو کرده تا دوباره دل طرفدارانش را ببرد و عرصه رقابت رقیبانش را تنگ کند؛ گریپ فروت، گل رز، ترنج، گل یاس، وانیل و چوب صندل از اصلی ترین درون مایه های این معجون گرانبها و خوشبو هستند که رایحه اش بمب انتقال انرژی و شیک بودن است.



سحر صابونی



منبع: ایده آل



برای مشاهده مجله شبانه اینجا کلیک کنید
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.