سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردوی پاياني تیم ملی فوتبال نوجوانان برگزار مي شود

اردوی تیم ملی نوجوانان ایران پس از برگزاری اردوی ترکیه ودر واقع آخرین اردوی تیم ملی نوجوانان از 19 تا 25 شهریور91 با حضور 26 بازیکن در هتل المپیک برگزار خواهد شد.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران، اردوی تیم ملی نوجوانان ایران پس از برگزاری اردوی ترکیه ودر واقع آخرین اردوی تیم ملی نوجوانان از 19 تا 25 شهریور91 با حضور 26 بازیکن در هتل المپیک برگزار خواهد شد.

علی دوستی مهر در این باره گفت: اردوی بسیار خوبی در ترکیه داشتیم و دو بازی با دو تیم قوی انجام دادیم که بسیار مفید بود و ترکیب نهایی و اصلی تیم را شناختیم.

وی ادامه داد: در حال حاضر به آمادگی رسیده ایم ودر اردوی آخر 26 بازیکن را به تیم ملی دعوت کرده ایم که در نهایت سه بازیکن خط خواهند خورد و با 23 بازیکن پا به رقابتها می گذاریم. بازیکنان تیم ملی در آخرین اردو 19 شهریور وارد خواهند شد و ظهر 25 شهریور ماه اردو را ترک خواهند کرد. اردوی بعدی، اردوی حضور در مسابقات خواهد بود و از 28 آغاز می شود و اولین بازی ما روز اول مهرماه در ورزشگاه پاس مقابل لائوس خواهد بود.

علی دوستی مهر بار دیگر از مردم و رسانه ها خواست که تیم های ملی پایه را تنها نگذارند: به هر جهت تیم های ملی پایه هم درست مثل تیم ملی بزرگسال زحمت می کشند و موفقیت آنها، موفقیت فوتبال ایران است. به همین دلیل از مردم می خواهم در بازیهای تیم ملی نوجوانان، جوانان، امید چه دوستانه و چه رسمی، حضوری مثل دیدارهای تیم ملی بزرگسال داشته باشند.چرا که حمایت از بازیکنان پایه باعث رشد فوتبال و انگیزه بخشی به بازیکنان می شود.

سرمربی تیم ملی نوجوانان در پایان گفت: طبق برنامه ای که ریخته ایم و با همکاری روابط عمومی فدراسیون فوتبال، کنفرانس مطبوعاتی را در یکی از روزهای بین 25 تا 28 شهریور برگزار خواهیم کرد که زمان و مکان آن را از طریق مدیر رسانه ای تیم ملی نوجوانان و سایت رسمی فدراسیون فدراسیون فوتبال اعلام خواهیم کرد./آق


برچسب ها: فوتبال ، اردو ، نوجوانان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.