اخبار فدراسيون فوتبال امروز سه شنبه 9 خرداد به شرح ذيل مي باشد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ، معینی در این باره گفت: در حال رایزنی هستیم تا تیم های ملی نوجوانان و جوانان در اردوهای تدارکاتی ایتالیا شرکت کنند. ضمن اینکه قرار است تیم ملی جوانان مردادماه به ازبکستان برود و شهریور در تورنمنت ویتنام شرکت کند، هماهنگی برای حضور تیم ملی نوجوانان در دو کمپ مجارستان و ترکیه هم در حال پیگیری است. من فکر می کنم آماده سازی این دو تیم به خوبی انجام شده و امید زیادی برای صعود تیم های ملی نوجوانان و جوانان به جام جهانی وجود دارد.

معینی درباره برگزاری تورنمنت جوانان منتخب ایران گفت: این تورنمنت قرار است از 24 تا 29 خرداد در اردوگاه شهید باهنر تهران واقع در منظریه برگزار شود و تیم های ملی نوجوانان، جوانان، تیم های منتخب مناطق جنوب، شمال شرق، مرکز و شمال غرب در دو گروه به رقابت بپردازند که می تواند جذاب و دیدنی و در روند آماده سازی تیم های ملی نوجوانان و جوانان اثر گذار باشد. ضمن اینکه علاوه بر همه اینها می تواند محل خوبی برای استعدادیابی و شناسایی استعدادهای برتر برای تزریق به فوتبال ملی و باشگاهی ایران هم باشد.

رئیس کمیته جوانان در پایان گفت: در این تورنمنت از خدمات پیشکسوت فوتبال ایران حسین لطفی که در فوتبال پایه ایران زحمات بسیاری کشیده و در تیم های مختلف پایه ملی در پست های مختلف از مربیگری تا سرپرستی و مدیر فنی حضور داشته ، تقدیر و تشکر خواهد شد. همانطور که می دانید ایشان در حال حاضر مدیر فنی تیم ملی جوانان است.

لازم به ذکر است برنامه این تورنمنت امروز از طریق سایت رسمی فدراسیون فوتبال منتشر خواهد شد.

حضور مهدی مهدوی کیا در اردوی تیم ملی نوجوانان

مهدوی کیا: برای رسیدن به موفقیت های آسیایی و جهانی، باید سخت تلاش کنید

مهدی مهدوی کیا بازیکن تیم پرسپولیس و کاپیتان سابق تیم ملی امروز در اردوی تیم ملی نوجوانان حضور یافت و جلسه یک ساعته ای با بازیکنان تیم ملی داشت.

در اين گزارش امده است ، مهدی مهدوی کیا که سالها شاگرد علی دوستی مهر، سرمربی کنونی تیم ملی فوتبال ایران بوده امروز صبح و از ساعت نه و نیم تا ده ونیم در اردوی تیم ملی حضور یافت و درباره اهمیت موفقیت بازیکنان تیم ملی نوجوانان در رقابتهای آتی صحبت کرد و تجربیات ملی و باشگاهی اش را در اختیار بازیکنان قرار داد. وی با روحیه دادن به بازیکنان تیم ملی نوجوانان تاکید کرد که فوتبالش را مدیون تلاش های زیاد در عرصه فوتبال پایه و موفقیت در تیم های ملی نوجوانان و جوانان است و مطمئنا با تلاش و کوشش و تمرین های مستمر بازیکنان تیم ملی نوجوانان می توانند به موفقیت های آسیایی و قهرمانی و حتی موفقیت های جهانی برسند.

دوستی مهر سرمربی تیم ملی نوجوانان هم با تشکر از حضور مهدوی کیا در اردوی تیم ملی نوجوانان گفت: به عنوان یک بازیکن شاخص و موفق در عرصه فوتبال ملی و باشگاهی و حضورطولانی مدت درسطح اول فوتبال اروپا، حضور شما باعث روحیه بخشی به بازیکنان و مجموعه کادر فنی و سرپرستی تیم ملی نوجوانان خواهد بود و تجربیات شما که به بازیکنان منتقل می شود مطمئنا می تواند در کار بازیکنان نوجوانان تاثیرگذار باشد.

در پایان قرار شد مهدی مهدوی کیا قول داد که هر چند وقت یک بار در اردوی تیم ملی نوجوانان حضور یابد و ارتباط بیشتری با کادرفنی و بازیکنان تیم ملی نوجوانان داشته باشد.


برنامه تورنمنت جوانان منتخب ایران در اردوگاه شهیدباهنر تهران

مصاف تیم ملی نوجوانان و منتخب مرکز در اولین بازی

از سوی کمیته جوانان فدراسیون فوتبال، برنامه تورنمنت جوانان منتخب ایران اعلام شد.

این رقابتها در دو گروه برگزار می شود که در گروه اول تیم ملی جوانان، تیم منتخب جوانان جنوب و تیم منتخب جوانان شمال شرق قرار دارند و در گروه دوم تیم ملی نوجوانان با تیم منتخب جوانان مرکز و تیم منتخب جوانان شمال غرب همگروه شده است.

در دور مقدماتی 6 بازی در سه روز به این ترتیب انجام خواهد شد:

دورمقدماتی:

چهارشنبه 24 خرداد 91

تیم ملی نوجوانان – تیم منتخب جوانان مرکز، ساعت 15:30

تیم منتخب جوانان جنوب- تیم منتخب جوانان شمال شرق، ساعت 17:30

پنجشنبه 25 خرداد 91

تیم منتخب جوانان مرکز- تیم منتخب جوانان شمال غرب، ساعت 15:30

تیم ملی جوانان- تیم منتخب جوانان جنوب، ساعت 17:30

جمعه 26 خرداد 91

تیم ملی نوجوانان – تیم منتخب جوانان شمال غرب، ساعت 15:30

تیم ملی جوانان – تیم منتخب جوانان شمال شرق، ساعت 17:30

مرحله نیمه نهایی

شنبه 27 خرداد 91

تیم اول گروه دوم – تیم دوم گروه اول ساعت 15:30

تیم اول گروه اول – تیم دوم گروه دوم ساعت 17:30

بازی برای مقام پنجم و ششم:

یکشنبه 28 خرداد 91

تیم سوم گروه اول – تیم سوم گروه دوم، ساعت 17:30

دوشنبه 29 خرداد 91

رده بندی، بازنده های دو بازی مرحله نیمه نهایی، ساعت 15:30

فینال، برنده های دو بازی مرحله نیمه نهایی، ساعت 17:30

نامه مهم سرپرست سازمان لیگ به دبیرسازمان لیگ

بهروان: برخی باشگاهها به اشتباه، بدهکارهایشان را به فدراسیون و سازمان لیگ ارجاع می دهند

غلامرضا بهروان در گفت و گو با سایت رسمی فدراسیون فوتبال، درباره باشگاههایی که به اشخاص مختلف طلبکارند توضیحاتی ارائه کرد.

، وی در این باره گفت: دبیرکل فدراسیون فوتبال درباره باشگاههای بدهکار به بازیکنان، مربیان و عوامل اجرایی تیم ها دستوراتی داده که اهمیت بسیاری دارد. ضمن اینکه کمیته انضباطی در این باره احکامی هم صادر کرده که قطعیت دارد و باید در این باره براساس مقررات رفتار شود و سازمان لیگ هم احکام کمیته انضباطی را اجرا می کند و باشگاهها باید به احکام صادره عمل کنند در غیر اینصورت تبعات ناشی از عدم توجه به تصمیمات کمیته انضباطی متوجه سازمان لیگ نخواهد بود.

سرپرست سازمان لیگ ادامه داد: من در این باره نامه ای به علی کاظمی دبیرسازمان لیگ نوشته ام که در آن اعلام کرده ام احکام صادرهارکان قضایی فدراسیون فوتبال درباره مطالبات بازیکنان و عوامل اجرایی تیم ها، پس از قطعیت جهت اجرا از طریق سازمان لیگ به باشگاهها ابلاغ می شود.اما متاسفانه برخی باشگاهها با هدف تعلیق احکام و گرفتن وقت و زمان خریدن و عدم اجرای احکام با طلبکاران مکاتباتی با مضمون حواله پرداخت از محل منابع و یا مطالبات و درآمدهای باشگاه نزد سازمان لیگ را در دستور کار قرار می دهند در حالی که اولا منابعی در سازمان لیگ ندارند و ثانیا مبالغ سنگین و قابل ملاحظه ای هم به سازمان لیگ بدهکارند و ثالثا این باشگاه مکلف شده اند که در مهلت یک ماهه نسبت به تسویه حساب با طلبکارانشان اقدام کنند.

بهروان در ادامه گفت: با توجه به همه این موارد، اینگونه مکاتبات باشگاهها با طلبکارانشان که بیهوده هم هست جر اتلاف وفت واحدهای فدراسیون و سازمان لیگ و سرگردانی مراجعین و طلبکاران و بی اعتباری ارکان قضایی فدراسیون نتیجه ای در بر ندارد و باشگاههای بدهکار به جای پاسخگویی به طلبکارانشان مسئولیت وماموریت هایشان را به واحد های زیرمجموعه فدراسیون و سازمان لیگ واگذار می کنند که اصلا درست نیست.

سرپرست سازمان لیگ درپایان گفت: من از دبیرسازمان لیگ خواسته ام طبق دستور العملی جامع وقاطع همه باشگاهها از انجام چنین کاری منع کنند و فدراسیون و سازمان لیگ اصلا چنین تقاضاهایی را قبول نکنند. بدیهی است کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال درباره اجرای احکام با استفاده از مقررات ضمانت های اجرای موجود در آیین نامه انضباطی اقدام می کند و باید بگویم از این به بعد به چنین مکاتباتی در فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ ترتیب اثر داده

جریمه نقدی برای نفت تهران و صنعت نفت آبادان


کمیته انضباطی رای خود را در خصوص دیدار دو تیم صنعت نفت آبادان و نفت تهران اعلام کرد

، دیدار دو تیم صنعت نفت آبادان و نفت تهران در حالی 8/2/91 برگزار شدکه تماشاگران تیم صنعت نفت آبادان مرتکب تخلفاتی شدند. همچنین از سوی خلیلی نیا-مدیر رسانه ای تیم صنعت نفت آبادان تخلفاتی مبنی بر اعتراض به داوری صورت گرفت.ضمن اینکه تیم نفت آبادان با دو دقیقه تاخیر در نیمه اول وارد زمین شد.

بر همین اساس به دلیل تخلفات تماشاگران تیم صنعت نفت آبادان، این تیم به پرداخت 30 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.به دلیل تخلف خلیلی نیا-مدیر رسانه ای تیم صنعت نفت آبادان، وی به یک جلسه از همراهی تیم مربوطه و پرداخت 10 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

به دلیل تاخیر دو دقیقه ای تیم صنعت نفت آبادان، این تیم به پرداخت 6 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

گفتنی است؛ در این دیدار تیم نفت تهران دارای 6 بایکن اخطاری بود که بر اساس ماده 24 آئین نامه انضباطی این تیم به پرداخت 20 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.




اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار