تیم ملی نوجوانان ایران که در اردوی ترکیه در آنکارا به سر می برد در اولین دیدار دوستانه دو بر صفر مقابل تیم بزرگسالان قاضیان طب شکست خورد.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران، تیم ملی نوجوانان ایران که در اردوی ترکیه در آنکارا به سر می برد در اولین دیدار دوستانه دو بر صفر مقابل تیم بزرگسالان قاضیان طب شکست خورد.

علی دوستی مهر در این باره گفت: ما مقابل یک تیم دسته اولی لیگ ترکیه بازی می کردیم و محک بسیار خوبی خوردیم. این تیم بسیار جوانمردانه مقابل بازیکنان ایران بازی کرد و مواظب بودند تا با توجه به اختلاف سنی با نوجوانان، باعث مصدومیت بازیکنان ایرانی نشوند. بازیکنان تیم ملی با توجه به شرایط، عملکرد خوبی داشتند و کارهای تاکتیکی مرور شد. در حال حاضر بنای کار ما بر مرور کارهای تاکتیکی است و در این اردو که دو هفته قبل از مسابقات آسیایی برگزار می شود، آمادگی بازیکنان به اوج می رسد.

دوستی مهر گفت: ما تا 16 شهریور در آنکارا خواهیم بود و تمرینات ما هر روز در نوبت صبح برگزار می شود. استخر و بدنسازی را هم در دستور کار داریم

سرمربی تیم ملی در پایان گفت: به احتمال زیاد یک بازی دیگر هم انجام خواهیم داد.

تیم ملی نوجوانان در این بازی با ترکیب سید سجاد سید، سید مجید حسینی، میلاد داعی، مجتبی مقدائی، علی شجایی، سعید عزت الهی، عرفان وجدانی، محمد بازاج، علی هزامی، امیر محمد مظلوم و علی ریگی به میدان رفت./آق


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار