تیم ملی فوتبال نوجوانان ایران شب گذشته در یک بازی تدارکاتی در مقابل مقابل تیم جوانان عالی حرفه‌ای بابک مشهد شکست خورد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران مشهد وبه نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی، به دعوت عباس چمنیان رییس هیات فوتبال استان، تیم ملی نوجوانان در یک بازی دوستانه در مقابل تیم جوانان عالی حرفه ای بابک مشهد که به تازگی مجوز حضور در مسابقات لیگ برتر جوانان کشور را به دست آورده در مجموعه ورزشی ثامن الائمه مشهد و در مقابل حدود 500 تماشاگر به میدان رفت.

همچنین، این دیدار دو بر یک به سود تیم عالی حرفه ای بابک به پایان رسید و در پی توافق سرمربیان دو تیم، مقرر شد دو تیم در ضربات پنالتی نیز به رقابت بپردازند که در این ماراتن بار دیگر تیم عالی حرفه ای بابک مشهد با نتیجه 5 بر 4 در مقابل تیم ملی فوتبال نوجوانان به پیروزی رسید.

گفتنی است قضاوت این دیدار را حسین نیکوزاده، داریوش صابرمطلق و یعقوب سخندان برعهده داشتند.

قابل ذکر است، بازیکنان تیم ملی را استان های خوزستان با 8 بازیکن، تهران چهار بازیکن، گیلان، اصفهان و فارس هر کدام با سه بازیکن، خراسان رضوی با دو بازیکن و همدان با یک بازیکن تشکیل می‌دهند.

در این دیدار علی دوستی به عنوان سرمربی و مهدی غفاری، نادر عزت الهی و مهدی حیدری به عنوان مربی تیم ملی فوتبال نوجوانان و محسن سخن سنج به عنوان سرمربی تیم عالی حرفه ای بابک مشهد حضور داشتند./س

برچسب ها: تیم ، ملی ، فوتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.