سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آيت‌الله شبستري در دوازدهمين اجلاس خبرگان رهبري:

سفر مقام معظم رهبري به مناطق زلزله‌زده آذربايجان شرقي تسكين‌دهنده آلام آنان بود

نماينده مردم آذربايجان شرقي در مجلس خبرگان رهبري گفت: سفر ویژه و اظهار محبت مقام معظم رهبری به این منطقه، موجب تسكین آلام مردم آذربایجان شرقی به خصوص مناطق زلزله‌زده بود.

به گزارش حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران‌، به نقل از دبير خانه مجلس خبرگان رهبري، آیت‌الله محمد مجتهد شبستری در سخنرانی
پیش از دستور خود، گزارشی را از زلزله اخیر در استان آذربایجان شرقی و روند بازسازی و پیگیری مشكلات حادثه‌دیدگان ارائه داد.

وي در ادامه برآورد هزینه بازسازی مناطق زلزله‌زده را هشتصد میلیارد تومان ارزیابی كرد و گفت: مشكل اصلی در این مناطق، سرمای زودهنگام و تبعات آن برای مردم است.

آيت‌الله مجتهد شبستري در ادامه با اشاره به وعده‌های دولت برای بازسازی 45 روزه مناطق آسیب‌دیده و وام‌های وعده داده شده به ساكنان اين مناطق، اظهار داشت: دولت با كم‌كردن برخی مراحل اداری حمايت لازم  از این مردم را كه با مشكلات متعدد مواجه هستند، به عمل آورد.

 نماینده ولی‌فقیه در استان آذربایجان‌شرقی با تاكيد بر ضرورت بازسازی و ساخت‌و‌ساز سریع مساجد تخریب شده در مناطق زلزله‌زده، ادامه داد: از مساعدت‌های مردمی و مسؤولین دولتی و نیز تقبل جمعی از خبرگان محترم كه تاكنون ساخت 15 عدد مسجد روستائی را بر عهده گرفته‌اند سپاسگزاری مي‌كنم.

عضو مجلس خبرگان رهبري  از سفر ویژه و اظهار محبت مقام معظم رهبری به این منطقه، این سفر را موجب تسكین آلام مردم آذربایجان شرقی؛ به خصوص مناطق زلزله‌زده دانست و خاطرنشان كرد:  این سفر پر بركت مقام معظم رهبری، جلوی برخی شایعات دشمنان نظام علی‌الخصوص قومیت گراها را به خوبی گرفت.

انتهاي پيام/س2



برچسب ها: اجلاس ، خبرگان ، زلزله
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.