نماينده استان فارس در مجلس خبرگان رهبري گفت: برگزاری اجلاس غيرمتعهدها توسط جمهوری اسلامی نشان داد که تحریم‌ها نتوانسته اين نظام را منزوی كند.

به گزارش حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران، به نقل از دبيرخانه مجلس خبرگان رهبري آیت‌الله احمد بهشتی ضمن تسليت رحلت آیت‌الله قره‌باغی، به تحلیل مسائل اتفاق افتاده در كشور « میانمار» و قتل عام مردم مسلمان این كشور و اتفاقات سوریه پرداخت.
 
نماينده استان فارس در مجلس خبرگان رهبري با اشاره به برگزاري اجلاس نم در كشورمان اظهار داشت: برپایی اجتماع عظیم كشورهای عضو این جنبش از سوی جمهوری اسلامی بسیار با اهمیت است.
 
وي افزود:  انقلاب‌اسلامی با رهبری حضرت امام قدس سره روح تازه‌ای در جنبش‌‎های مبارز علیه نظام استعماری و استكباری دمید.

آيت‌الله بهشتي اظهار امیدواری كرد این اجلاس تاریخی بتواند موجب آن شود كه نظام جمهوری اسلامی با استفاده از موقعیت ریاست سه ساله بر این جنبش ، آرمان‌های انقلاب اسلامی و امام راحل را در سطح جهان گسترش دهد.

نماينده استان فارس در مجلس خبرگان رهبري تصريح كرد: برگزاری این اجلاس توسط جمهوری اسلامی نشان داد تحریم‌ها نتوانسته اين نظام را منزوی كند.

وی در ادامه، مسأله اقتصاد مقاومتی كه از سوی مقام معظم رهبری برای مقاومت در برابر تحریم‌ها مطرح شده از اهمیت فوق العاده‌ای برخوردار دانست و دراین راستا اجرای جدی مفاد اصل 44 قانون اساسی و همكاری قوای سه‌گانه را خواستار شد.

نماینده مردم فارس، در پایان با اشاره به واقعه هشتم شوال، سالگرد تخریب قبور ائمه بقیع توسط وهابیان كوردل این جنایت و جنایت‌های مشابه این افراد علیه مسلمین جهان را به شدت محكوم كرد.

پس از پایان نطق‌های پیش از دستور ، مراسم تحلیف حجت الإسلام و المسلمین عالمی نماینده مردم استان خراسان رضوی و ماموستا حسام‌الدین مجتهدی نماینده اهل سنت استان كردستان مجلس خبرگان رهبری به عنوان نمایندگان جدید این مجلس انجام گرفت.

پس از مراسم تحلیف ، انتخاب اعضای كمیته پنج نفره تدوین بیانیه پایانی صورت پذیرفت.

انتهاي پيام/ش3
برچسب ها: خبرگان ، اجلاس ، نم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار