سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

با تخصیص 40 هزار میلیارد ریال؛

رسولی نژاد: نود درصد پروژه های عمرانی ورزش تا پایان سال به بهره برداری خواهد رسید

جلسه شورای اداری استانی اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی روز گذشته به ریاست معاون حقوقی امورمجلس و هماهنگی استان های وزارت ورزش و جوانان در ارومیه برگزار گردید.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران؛ سید احمد رسولی نژاد معاون حقوقی امور مجلس و هماهنگی استان های وزارت ورزش و جوانان در جلسه شورای اداری اداره کل ورزش وجوانان آذربایجان غربی گفت :نتایج درخشان کاروان ورزشی کشور در بازی های المپیک 2012 لندن و توسعه همگانی ورزش در جامعه و به خصوص مناطق محروم و کمتر توسعه یافته و نیز حجم عظیم اجرای پروژه های عمرانی ورزشی و همچنین جهش قابل توجه سرانه فضای ورزشی کشور در دولت های نهم و دهم نشان از توجه جدی دولت به مقوله ورزش و نیز حوزه وسیع و پر فرازو نشیب جوانان دارد.

معاون حقوقی امور مجلس و هماهنگی استان های وزارت ورزش و جوانان در بخش دیگری از سخنان خود گفت :برای تکمیل و بهره برداری از پروژه های ورزشی نیمه تمام در کشور اعتباری بالغ بر 65000 میلیارد ریال مورد نیاز است که در صورت ارائه طرح یک فوریتی مجلس و تصویب و تخصیص حداقل 40000 میلیارد ریال بیش از 90 درصد پروژه های عمرانی ورزشی کشور تا پایان امسال به بهره برداری می رسد.
وی برگزاری موفق اجلاس سران جنبش عدم تعهد در کشورمان را زمینه ساز توسعه و پیشرفت و حل بسیاری از مسائل و مشکلات اقتصادی در آینده ای نزدیک برشمرد و ابراز امیدواری کرد که با تلاش و همت و خدمات صادقانه تمامی کارکنان مجموعه وزارت ورزش و جوانان در تمامی نقاط کشور توفیقات غرور آفرین هم در حوزه ورزش قهرمانی و هم در حوزه امور جوانان نصیب کشور عزیز اسلامیمان گردد.
ایشان در این جلسه در خصوص رسالت های اولویت دار وزارت ورزش و جوانان و نیز مسائل مختلف اداری و مالی در حوزه ورزش و جوانان و نیز عمرانی مطالبی را ایراد نمودند.
در ابتدای این جلسه ، علی ملا احمدی مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی گزارشی از مجموع عملکرد اداره کل ورزش و جوانان استان در حوزه های مختلف را ارائه نمودند.
همچنین عابد فتاحی نماینده مردم شریف ارومیه در مجلس شورای اسلامی در این جلسه ضمن تقدیر از خدمات موثر و کارهای بزرگ انجام شده توسط این اداره کل ، به خصوص کسب عناوین متعدد و ارزشمند قهرمانی در میادین جهانی و بین المللی و آسیایی ، کسب سهمیه های المپیک و پارالمپیک توسط جوانان غیور این استان و همچنین توسعه سرانه فضا های ورزشی استان را تبریک گفت ؛ و از پیگیری مجدانه مسائل پارلمانی معاون حقوقی امور مجلس و هماهنگی استان های وزارت ورزش و جوانان قدردانی کرد.
گفتنی است در جریان جلسه شورای اداری استان به ریاست معاون حقوقی امور مجلس و هماهنگی استان های وزارت ورزش و جوانان روسای ادارات ورزش و جوانان شهرستان های نقده ، سردشت ، به نمایندگی از سایر شهرستان ها به بیان دیدگاه ها ، پیشنهاد های خود پرداختند./آق
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.