مدیر عامل شركت فرودگاههای كشور گفت :در سال جاری با مشاركت استانداری ها هزار و 120 میلیارد ریال پروژه عمرانی برای توسعه فرودگاهها در كشور اجرا شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زاهدان، محمود رسولی نژاد روز گذشته در مراسم معرفی مدیر كل جدید فرودگاههای سیستان و بلوچستان ، مشاركت استانداریها در پروژه های عمرانی سال گذشته فرودگاهها را 420 میلیارد ریال اعلام کرد وافزود: باقی هزینه این پروژه ها از اعتبارات جاری شركت فرودگاههای كشور تامین شده است.

وی با اشاره به اینکه شركت فرودگاههای كشور یك نهاد درآمد- هزینه ای است كه سهمی از بودجه عمومی كشور ندارد و همه هزینه ها از آب و برق گرفته تا حقوق كارمندان را از محل درآمدهایش تامین می كندادامه داد: درسال گذشته هزینه های جاری فرودگاه بین المللی زاهدان 78 میلیارد ریال و درآمد آن 15 میلیارد ریال بوده است.
رسولی نژاد گفت: بیش از 10 پروژه عمرانی در فرودگاههای رشت، مشهد، شیراز، اهواز، امام خمینی (ره) تهران، تبریز، زاهدان و بیرجند در حال اجراست كه تا دهه فجر امسال به بهره برداری می رسد.
در پایان این مراسم حسن اعرابی مقدم به عنوان مدیر كل جدید فرودگاههای سیستان و بلوچستان معرفی و از خدمات سید محمد داودی مدیر سابق این مجموعه قدردانی شد. /س

برچسب ها: توسعه ، فرودگاههای ، کشور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.