مدیرعامل سابق باشگاه استقلال گفت: من اولین نفر و به نوعی تنها کسی بودم که از چیدمان هیئت مدیره استقلال و پرسپولیس انتقاد کردم.

 امیر رضا واعظ آشتیانی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: من اولين نفر و به نوعی تنها کسی بودم که از چیدمان هیئت مدیره استقلال و پرسپولیس انتقاد کردم و گفتم که چیدمان آنها منطقی و کارامد نیست و زمان نشان داد که نظرم درست بود و هیئت مدیره استقلال و پرسپولیس ناکارآمد و بی اثر بود.

وی افزود: این چیدمان نشان داد که تجربه‌ای در متن این تصمیم گیری و انتخاب نبوده و بیشتر سهم خواهی و سهم دهی به برخی افراد در این انتخاب‌ها مطرح بود. نکته بعدی اینکه در ورزش و فوتبال مدام می‌گویند که مباحث سیاسی دخیل نباشد اما همین انتخاب هیئت مدیره استقلال و پرسپولیس یک حرکت سیاسی بود و به تعبیری بازی سیاسی انجام گرفت.

وی تصريح کرد: متأسفم که در انتخاب‌ها منطق و تیزبینی وجود نداشته و انتخاب هیئت مدیره باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس که در گذشته به سادگی انجام می‌گرفت در مطبوعات و رسانه‌ها آنقدر تجزیه و تحلیل شد که انگار می‌خواهند کابینه دولت را انتخاب کنند.

او در ادامه گفت: فکر می‌کنم تنها فرد اثر بخش در هیئت مدیره استقلال همین آقای رسولی نژاد بود که با منافع برخی افراد سازگاری نداشت اما آنچنان برای او در مطبوعات حواشی درست کردند و برایش سناریو طراحی کردند که مورد غضب واقع شود که این سناریو حتی در شخص وزیر ورزش هم تأثیر گذاشت.

مدیرعامل سابق باشگاه استقلال اظهار داشت: دیگران هم در هیئت مدیره و مدیریت باشگاه استقلال بودند که از ادبیات فاخر (با حالت تمسخر) برخوردار بود که گفتمان، ادبیات و عملکرد آنها به گونه‌ای بود که خوراک رسانه‌ها تأمین می‌شد و از ادبیاتی استفاده می‌شد که بیشتر بین افراد جاهل استفاده می‌شد چه بهتر بود که عباسی خواهان استعفای این افراد هم می‌بود و سعی می‌کرد توازن را در هیئت مدیره جدید برقرار کند و از افرادی استفاده کند که از تجربه مناسب، ادبیات اصولی و رفتار و کردار پسندیده برخوردار باشند.

وی ادامه داد: من متأسف و متعجب هستم که فضا همچنان برای لمپن‌ها و افراد متملق و چاپلوس فراهم است و همچنان پول بیت المال را بی محابا در جهت منافع شخصی تحت عناوین مختلف هزینه مي‌کنند./با


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار