سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بحث تشكيل كميته فني در استقلال مطرح شد؛

شايعه مخالفت هاي سرمربي آبي ها

بحث تشكيل كميته فني در استقلال از مدت ها پيش مطرح بود اما هر بار پس از پرداخته شدن به آن به حالت مسكوت باقي مي ماند اما اين بار موضوع جدي تر مطرح شده است.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران ، منصور پورحيدري پس از جدا شدن از كادر پرويز مظلومي و تمديد قراردادش با استقلال به عنوان مدير فني انتخاب شد و فعاليت خود را آغاز كرد اما در اين ميان، وي از حضور اعضاي كميته فني و تشكيل آن سخن به ميان آورد كه هر بار مدير عامل استقلال جدي تر شدن بحث را به زمان ديگري موكول كرد اما اين بار پورحيدري در اجراي برنامه هايش مصمم است و اعلام كرده قصد دارد شرايط را تغيير دهد و در باشگاه فعاليتش را آغاز كند.

گفتني است، پيش از اين عنوان شد امير قلعه نوعي با اين اتفاق مخالف است و عنوان كرده در حال حاضر لزومي به تشكيل كميته فني نيست زيرا ممكن است حضور اعضاي جديد و بررسي شرايط تيم استقلال منجر به ايجاد حواشي در تيم باشد كه به ضرر استقلال تمام شود.

به همين دليل شرايط طوري پيش رفت كه منصور پورحيدري به اهدافش نرسد اما در حال حاضر وي باز هم بحث تشكيل كميته را مطرح كرده است و علي فتح اله زاده نيز خواستار بررسي اين موضوع شده است.

شايان ذكر است، عنوان شده كه امير قلعه نوعي با اين اتفاق موافق نيست و حتي در اين خصوص خواستار برگزاري جلسه شده است تا تمام مسائل مربوط به تشكيل كميته فني استقلال را زير نظر داشته باشد كه مشكل خاصي ايجاد نشود.

از طرفي منصور پورحيدري قرار است ليست نفرات منتخب خود را براي تشكيل كميته به مديريت باشگاه ارائه كند./مح

برچسب ها: استقلال ، سرمربی ، کمیته
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.