سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

علیپور: احتمالا لیگ برتر فوتبال با حضور 9 تیم برگزار شود

مسئول کمیته مسابقات بانوان از برگزاری مسابقات لیگ برتر فوتبال با حضوراحتمالی 9 تیم خبر داد.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران؛ مسئول کمیته مسابقات بانوان از برگزاری مسابقات لیگ برتر فوتبال با حضوراحتمالی 9 تیم خبر داد.

فاطمه علیپور-مسئول کمیته مسابقات لیگ برتر در اين باره گفت: تیم ون کردستان با توجه به مشکلات و اتفاقاتی که در فصل گذشته برای این تیم رخ داد، متاسفانه خانواده ها وبازیکنان شرایط حضور در رقابتها را نداشته و باشگاه ون کردستان با درخواستی اعلام کرده که در این فصل نمی تواند بازی کند و خواهان استراحت یکساله با حفظ امتیاز را داشته که این موضوع را بررسی و نتیجه نهایی را اعلام خواهیم کرد.

وی در خصوص حضور یا عدم حضور تیم استقلال تهران در لیگ برتر بانوان گفت: این تیم هم در آستانه حذف شدن از جدول مسابقات لیگ برترقرار دارد که به دلیل عدم ارسال مدارک و مشکلات داخلی تیم و باشگاه است.مثل اینکه باشگاه استقلال قصد ندارد در قسمت بانوان تیمداری کند و هنوز تیم بانوان بلاتکلیف است.

علیپور در پایان در خصوص وضعیت تیم پاس همدان گفت: با توجه به مشکلات داخلی و آماده نبودن مدارک تیم پاس همدان، دیدار این تیم مقابل دلوار کشتی جنوب بوشهر به تعویق می افتد و اگر تیم پاس همدان تا قبل از آغاز لیگ که 17 شهریور ماه است، مدارک خود را در اختیار کمیته مسابقات قرار ندهد، از جدول رقابتهای لیگ برتر حذف خواهد شد./آق

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.