نایب رئیس هیئت فوتبال استان کرمانشاه گفت: در صورت وجود اسپانسر این توانایی در استان وجود دارد که بازیکنان زیادی به فوتبال بانوان کشور معرفی شوند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه

مهناز صادقی گفت: بزرگترین مشکل فوتبال استان کرمانشاه در بخش بانواننبود اسپانسر است و اگر اسپانسری برای حمایت از هیئت فوتبال استان کرمانشاه فراهم شود، این استان توانایی آن را دارد که باتوجه به استعداد های فراوان استان در رده های مختلف سنی نماینده های بسیار زیادی در رده های مختلف فوتبال بانوان به فوتبال کشور معرفی کند.

وی با اشاره به آمادگی ورزشکاران کرمانشاه برای حضور در المپیاد ایرانیان افزود: باتوجه به این نکته که احتمالا در سال جاری المپیاد ایرانیان در رشته فوتبال بانوان نیز برگزار می شود، تمام تلاش خود را به کار بسته ایم تا با تمام توان در این مسابقات حاضر شویم.

صادقی گفت: اگر مشکل هزینه های اعزام برای فوتبال بانوان برطرف شود، باتوجه به وجود استعدادهای فراوان استان کرمانشاه، می توانیم در مسابقات مختلف کشوری حاضر شویم.

وی افزود: فوتبال بانوان استان هم اکنون یک چمن اختصاصی در مجموعه ورزشی کوثر در اختیار دارد که در کشور کم نظیر است، چرا که استان هایی که زمین چمن اختصاصی در اختیار دارند بسیار اندک هستند.

صادقی گفت: اخیرااز سوی فدراسیون فوتبال مهسا نظری به اردوی تیم ملی فوتسال بانوان دعوت شده است و هم اکنون نیز پریا صادقی به همراه تیم ملی برای شرکت در مسابقات به اوکراین اعزام شده است.

وی افزود: وضعیت دعوت شده ها به رده های مختلف تیم ملی از استان کرمانشاه هم اکنون در وضعیت مطلوبی قرار داد، اما باتوجه به عدم شرکت نماینده استان در لیگ برتر فوتبال بانوان کشور این امر در تعداد دعوت شده ها و حاضرین در رده های مختلف تیم ملی تاثیر منفی خود را نشان داده است./س

برچسب ها: فوتبال ، بانوان ، اسپانسر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.