سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رییس پلیس راهور ناجا ؛

گسترده‌ترین عملیات ترافیکی در جهان پایان یافت/کاهش 30 درصدی تخلفات در پایتخت

رییس پلیس راهور ناجا گفت: اجلاس سران عدم تعهد در عالی‌ترین سطح ممکن با گسترده‌ترین عملیات ترافیکی در جهان برگزار و به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران سردار مؤمنی با اعلام این خبر افزود: میزبانی از 120 کشور عدم تعهد که نمایندگان بیش از 5 میلیارد از مردم جهان هستند در عالی‌ترین سطح برگزار شد که این اجلاس یکی از گسترده‌ترین برنامه‌های ترافیکی در سطح جهان را به اجرا گذاشت و موفقیت این برنامه‌ها نشانه ثبات و امنیت نظام است.

وی بیان کرد: در اجرای برنامه‌ها از مشارکت مردم و رسانه‌ها که اطلاع رسانی در عالی‌ترین سطح داشتند تقدیر و تشکر می‌نماییم.

سردار مؤمنی در ادامه اذعان کرد: بخشی از کشورها بیش از 200 تن هیئت همراه داشتند و بسیاری از کشورها نمایندگان عالی رتبه شان از جمله پادشاه، رییس جمهور و نخست وزیر در این اجلاس شرکت کردند.

رییس پلیس راهور ناجا گفت: هیچ گونه مشکلی در برگزاری اجلاس رخ نداده است همزمان با برگزاری این اجلاس مدیریت ترافیکی و حمل و نقل سلامتی مردم در جاده‌ها افزایش یافته است.

وی در خصوص تصادفات پایتخت گفت در این چند روز تصادفات 35 درصد کاهش یافته است البته این آمار به نسبت تعطیلات عیدفطر 15% کاهش یافته است.

وی از هموطنان درخواست کرد زمان برگشت سفر خود به ساعات پایانی واگذار نکنند و در حد امکان بازگشت خود را توزیع کنند.

مؤمنی از رانندگان درخواست کرد با توجه به بارش‌های پراکنده در جاده‌های کشور از شتاب، عجله و انحراف به چپ خودداری کنند که این موارد ذکر شده نشان دهنده 70 درصد حوادث اخیر کشور است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: بزرگترین حوادث از کنار کوچکترین حوادث به وجود می‌آید./ف

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.