معاون صدای رسانه ملی در نشست مشترک با فرمانده پلیس راهور کشور از تمهیدات ویژه رادیو در مسافرت های نوروزی امسال خبرداد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛معاون صدای رسانه‌ی ملی در این نشست که با حضور جمعی از مدیران شبکه‌های رادیویی برگزار شد،گفت:با گسترش تعامل حوزه صدا و پلیس راهور کشور ، هموطنان در ایام نوروز با اطمینان و ایمنی بیشتری مسافرت خواهند کرد .
محمد‌حسین صوفی،در این نشست که بمنظور بررسی ا بعاد رسانه‌ای مسافرت‌های نوروزی برگزار شد،افزود:نوروز و فصل بهار، فصل رسانه‌ی رادیو است و در این ایام است که رادیو بهتر دیده و شنیده می‌شود.
وی تصریح کرد:با تعامل گسترده رادیو و پلیس راهور کشور، از بیست و ششم اسفند، برنامه‌های نوروزی رادیو آغاز می‌شود و اقدامات مؤثری در زمینه اطلاع رسانی های مرتبط صورت می گیرد.
سردار مؤمنی،فرمانده‌ی پلیس راهور کشور نیز ضمن قدردانی از تمهیدات معاون صدا و مدیران شبکه‌های رادیویی گفت: آمارها نشان می‌دهد ، امسال نسبت به سال گذشته، حوادث رانندگی کاهش چشمگیری داشته است.
وی درادامه به اقدامات موثر رسانه ها درکاهش تلفات جاده ای اشاره کرد و افزود:کاهش سه هزار نفری تلفات و هفده هزار نفری مصدومان حوادث رانندگی در سال جاری ، ناشی از تعامل سازنده پلیس راهور با نهادهای مختلف به ویژه رسانه‌ی مؤثر رادیو بوده است./ه
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار