سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قتل بر اثر تيراندازي

شكار غيرمجاز؛ جنايت باغ «پاراقشلاق» را رقم زد

فرمانده انتظامي شهرستان پارس‌آباد از دستگيري دو شكارچي خبر داد كه با استفاده از اسلحه دو لول صاحب مزرعه را به قتل رسانده بودند.

به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگاران ،سرهنگ صياد درويشي گفت: پيرو اعلام مركز فوريت‌هاي پليسي 110 مبني بر وقوع يك فقره قتل در يكي از مزارع روستاي «پاراقشلاق» كارآگاهان پليس آگاهي براي بررسي به اين محل اعزام شدند. وي با بيان اينكه در تحقيقات مشخص شد كه در ساعت 20:30 دو مرد جوان به منظور شكار وارد مزرعه‌اي در اين روستا شده‌اند، گفت: ورود غيرمجاز اين شكارچيان موجب اعتراض صاحب مزرعه و همراه 25 ساله‌اش مي‌شود كه زمينه مشاجره و درگيري اين چهار نفر را فراهم مي‌كند.

فرمانده انتظامي شهرستان پارس‌آباد افزود: با شدت گرفتن درگيري‌ها دو مرد جوان شكارچي با استفاده از اسلحه شكاري دو لول به طرف‌هاي ديگر درگيري تيراندازي كرده و از محل متواري مي‌شوند.

درويشي با بيان اينكه بر اثر تيراندازي، صاحب مزرعه و مرد همراه وي مجروح و به بيمارستان منتقل مي‌شوند، گفت: به‌رغم تلاش پزشكان يكي از مجروحان به علت شدت صدمات وارده، جان خود را از دست مي‌دهد.

تهران امروز نوشت: وي با بيان اينكه با كشته‌شدن صاحب مزرعه كه مردي 52 ساله بود، پرونده‌اي تحت عنوان قتل پيش‌ روي كارآگاهان پليس آگاهي گشوده مي‌شود، گفت: كارآگاهان تلاش گسترده‌اي را براي دستگيري متهمان به قتل آغاز و در زمان كوتاهي دو متهم متواري را دستگير و در بازرسي اسلحه شكاري به كار رفته در قتل را نيز كشف كردند.

فرمانده انتظامي شهرستان پارس‌آباد با بيان اينكه متهمان به قتل به دادسرا معرفي شده‌اند، گفت: درگيري و مشاجره‌هاي كوچك گاهي رنگ خون و جنايت به خود مي‌گيرد كه شايسته است شهروندان در مواجهه با چنين مسائلي، كنترل خود را حفظ و از درگيري پرهيز كنند.
 
برای مشاهده مجله شبانه اینجا کلیک کنید
برچسب ها: شکار ، قتل ، شبانه ، پاراقشلاق
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.