سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آلمان قوانین فیس بوک را تغییر می دهد

آلمان بیشترین کاربر را در فیس بوک دارد، این کشور معتقد است که فیس بوک قوانین حریم خصوصی را نقض می کند در همین خصوص آخرین فرصت برای تغییر قوانین را به این شبکه اجتماعی داده است.

به گزارش خبرنگار فناوري اطلاعات باشگاه خبرنگاران، فدراسیون آلمان در روز دوشنبه اعلام کرد که شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک از اطلاعات کاربران خود سو استفاده می کنند. 
کمیته ی حفاظت از اطلاعات آلمان با بیان این موضوع که 4 سپتامبر معادل 14شهریور ماه امسال آخرین فرصت برای فیس بوک در جهت تغییر قوانین خود است، گفت: با بررسی های متعدد مشخص شده که این شبکه اجتماعی در استفاده از اطلاعات مردم به نفع منافع خود هیچ مرزی ندارد و این امر امنیت شهروندان این کشور را تهدید می کند.
فیس بوک اولین شرکت امریکایی است که این گونه توسط آلمان متهم شده است.
فیس بوک با از دست دادن 60 درصد از سود سهام خود ضرر زیادی را متحمل گشت و یکی از بهترین کارها برای جبران این ضرر تبلیغات بوده است، این امر باعث شد که قوانین احترام به حریم شخصی کاربران خود را زیر پا بگذارد و به فروش اطلاعات آنها به پردازد.
یکی از راه های اصلی کسب درآمد برای فیس بوک فروش اطلاعات کاربران به شرکت های تجاری است، اطلاعاتی از قبیل علایق و سلایق آنها که به شرکت های تجاری امکان تبلیغات هدفمند را می دهد.
اما این خطر برای کاربران به وجود می آید که از اطلاعاتشان سو استفاده شود./عط

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.