فروش تلفن های قدیمی سودی برای شما ندارد

اگر گوشی همراه جدیدی نظر شما را به خود جلب کرده ، برای خرید آن تلفن قدیمی خود را نفروشید ، این کار به ضرر شما تمام می شود !

به گزارش خبرنگار فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران ؛ بسیاری از ما عادت داریم با دیدن یک تلفن هوشمند جدید و یا به صورت کلی هر تلفن جدیدی ، ارزش های تلفن خود را فراموش کرده و به فروش ان فکر کنیم ،این کار ما مصداق مسلم ضرب المثل معروف "نو که اومد به بازار کهنه می شه دل ازار " است .
بهتر است بدانید که با فروش تلفن همراه خود نه تنها سودی نمی کند بلکه در پی ان ضرر های جبران ناپذیری نیز به شما وارد می شود ، هر وسیله ی قابل حمل که به توان در آن اطلاعاتی ضبط کرد را نباید از دست داد و یا فروخت ، خواه ان وسیله تلفن همراهتان باشد ، و یا فلش مموری از این موضوع لپ تاپ ، تبلت و هارد اکسترنال نیز مستثنی نیست .
بهتر است که بدانید اطلاعات پاک شده از هر دستگاهی با نرم افزار های خاص قابل بازگشت است و در صورتی که آنها دست افراد سو استفاده کننده بیفتد می توانند از آن اطلاعات به ضرر شما استفاده و یا حتی از شما به خاطر پس گرفت آن اطلاعات اخاذی کنند ، بهتر است این موضوع را نیز بدانید که در خصوص تلفن بازگشت به تنظیمات کارخانه نیز باعث از بین رفتن تمام اطلاعات نمی شود .
 بلک بری و اپل  به ساخت تلفن های همراه امنیتی معروف هستند ، در تلفن های بلک بری اطلاعات پاک شده پس از 30 روز دیگر قابل دسترسی نیست و در ای فون اپل اطلاعات به هیچ شکلی قابل بازگشت نیست./ع

برچسب ها: موبایل ، تبلت ، اپل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار